10 Mayıs 2014 Cumartesi

birtakım minnoşluklar :)


Sabahlığımın cebimden çıkan yeşil çaya bakıp iyice organiğe bağladığımı düşündüm. Yeşil çay için su koydum ketıla. Aç karnına yeşil çay. Organik Mavi. Hem Nestle çikolata ile ciddi düşünüyorsun hem de sabahları yeşil çay içiyorsun. Kuzum sen onunla ciddi düşünüyorsun da o sana nötr. Sana kattığı kilolar da cabası. Vazgeç bak, bu ilişki yürümüyor :)

Dün akşam üzeri yokuşlu yürüyüş parkurunda bir saate yakın yürüdüm ara ara koştum. Postürümü bozmadım, karnımı hep içime çektim, omuzlar kalkık, boynum dik. Kutsal spor kitaplarına göre iyi kalori yaktım. Sonra ne mi oldu? Ayaklarımın sızısı ile uyandım. Ayaklarımı duvara dikerek uzun müddet kaldım gelsin karbonatlı ayak bakım kürleri. Ah tempolu yürüyüş ahh :)

Sabah telefonu açtım whatsapptan Elsa bir şarkı göndermiş. Şarkı bir tuhaf başladı. Hılbaaa hılbaaaaa. O ne ki dedim ? Bir de baktım bizim Elsa ile şarkımız: Tarkan, çok ararsın beni?
Bu şarkının anlamı bizim için büyük. Bir de onunla söyleyiş tarzımız çok komik. Şarkı çalıyor ben kahkahayla gülüyorum. Bu da benim cumartesi yamulmam, şımarıklığım :)

Günaydın Minnoşlar :)


20 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. güzel bir günün olsun handancım :)

      Sil
  2. Günaydın :)
    Kahkahaların bol olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın güzellik :)
    Sporunu yap gerisini takma , takmak iyi değil bak çok iyi biliyorum :))
    Hep böyle güzel sabahların olsun :)
    Koskacaman öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlımm takmamak lazım, doğru diyosunn :)
      senin de tatlı sabahların olsun canımcımm :)
      ben de çok :)

      Sil
  4. Günaydıııın :)
    Benimde çikolatayla aramda düzeysiz bir ilişki vardı. Sonra konuşup anlaştık bu ilişki böyle yürümez diye. Hehehehe artık düzene girdi. Günde bir küpçük, minakcık bitter çikolata. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzene girebiliyor yani bu iyi haber :)
      aynı yolu takip edeceğim bakalım :)

      Sil
  5. ah be canım ne kadar güzel şarkıların bizi eğlendirmesi:))
    sabah sabah iyi oldu dimiiii :)))
    bu minnoşluklar da olmasa:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabah sabah müthiş oldu kuzumm :)
      iyi ki varsın..

      Sil
  6. kimseler bizim gibi gülemezzzzzzz:D
    hey canım ya kilon o kadar normal ki çok güzel bir fiziğin var spora devam ama kendini öldürme yauuu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeappp :)
      çok teşekkür ederim moral yükselticimm :)

      Sil
  7. Benim günüm yeni aymış olmasına rağmen günaydın desem olmaz tünaydın desem gönül razı değil en iyisi gülücük dolusu merhaba diyim ben :) çikolatasız hayatı protesto ederim ben öyle bir dünya hiiii çok korkunç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın güzelimm :)
      düşünemiyorum ben de, öpücükler :)

      Sil
  8. Yeşil çaya bayılıyorum! Ve senin gibi çikolatayla aramız da süper :D Nötr diye düşünme hiç, yeşil çay zayıflamadan ziyade bir sürü şeye iyi geliyor, içmeye devam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşil çaya nane limon atıyorum daha hoş oluyor :)
      ne güzell, içmeye devam şekerr :)

      Sil
  9. Sabahlari ac karnina bir fincan yesil cayin zayiflarken yardimci oldugunu söyleyebilirim. Test ettim onayladim. Bu arada bu güne kadar neden aklimiza gelmedi ki. Whatsapptan bahsediyorum tabi ki. Hemen mail ile sana numarami gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aç karnına içmeye çalışıyorum canım, devam edeyimm :))
      eveet valla güzel olur bakıyorum mailime, çok öptüm :)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram