16 Mayıs 2014 Cuma

anlama

önlem alınmazsa çoğalır, önlem alınmazsa yok olur. doğru. nokta. menfaatleriniz birincil. kişisel çıkar odaklanmalarınız trajik. Ötekileri, gerçekten ötekileştiren ve anormalleştiren duruşunuz absürd. lüzumunuz yok. zulümünüz var. karantinaya alınmış benliğiniz, çıkış yok. orada o kuytuda öleceksiniz. liğme liğme olacak etiniz. kan tükürüyorsunuz. hala uslanmıyorsunuz. buradan çıkış yok. şiddette adil ol. yerin üstündekine de yerin altındakine de. 

gizem yok dedi biri alnındaki teri sildi. koşmaya devam etti.
bir buçuk saat demiri ısırdık dedi öteki dudağını ıslattı. ağlamaya devam etti.

yaramı sarma yaram derindir!


İnsanların kaçtıkları şeylere iyi bak;
onlar delicesine merak ettikleri şeydir unutma.

İnsanların yanında olanlara, ellerinde bulundurdukları her şeye iyi bak,
onlar yanında olanlar, ellerinde bulundurdukları, çantada keklik olarak gördükleri hep unuttuklarıdır
hep hiç yerine koyduklarıdır unutma.

uğraşma.
anlama.

4 yorum:

  1. bugun oylum talu da bundan bahsediyodu. diyodu ki, bu ilk olan degil ama cumhuriyet tarihimizin en buyuk maden olayi. somadaki maden icin bişey olmaz diyorlardi hep ama oldu, e o zaman zonguldaktakine ne olacak. Komur kendi kendini ateşleyebilen birisi... diye devam ediyodu. Cok guzel demis dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru söylemiş inya.
      gereken tedbirler alınmalı fazlasıyla..

      Sil
  2. anlamaya çalıştıkça kahroluyor insan.
    ben senin en çok kısa ve özlü sözlerle anlatımını sevdim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben senin en çok bana yansımanı sevdim
      bende hep hep çoğalmanı sevdim..

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram