24 Nisan 2014 Perşembe

hep suçlu

Kimse vazgeçmez isminden hiç bir kimse için. Doğru, vazgeçmesin de. Peki siz niye vazgeçmemi istiyorsunuz?
Ellerimden tutma benim yanlışlarımdan tut. Böyle daha güzel, peynir diyorum haydi çek resmimi. Kendine ol hep bana değil.  Böyle çok daha yakınsın. Hiç  köprü yok.

Kimse isminden vazgeçmesin bir başkası için. Kimse kendi yarattığı bir masalı saklamasın göğsünün içinde. Kimse o masalı gerçekmiş gibi yaşamasın. Kimse kimseye inanmasın. Masal diye bir şey yok. Sen kalbinle masal yazıyorsun oysa hayat sana sıkıcı bir makale yazdırıyor anlamıyorsun. Hepsi de denenmiş, ispatlanmış gerçekler görmüyorsun. Kalbinle dünya ayrık ķüme unutma.

Uyumadan önce bir martaval oku anne bana. Ne olur bu dünyaya daha çok alıştır beni.

26 yorum:

  1. Martaval oku, yoksa kendimizi hep suçlu hissedecez.

    YanıtlaSil
  2. Yanlışlarımızdan tutan yok var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reyhancım burada aslında hep yanlışlara takılan insanları anlatmaya çalıştım yani hep yanlışlara odaklanan, hoşgörü erdemini yitirenlere..
      sevgilerimle :)

      Sil
  3. Masal işte adı üstünde bir varmış bir yokmuş. Keşke yokmuşlar yok olsa ve hep varmışlar sarsa dünyalarımızı.

    YanıtlaSil
  4. ''..kaçtığı avcı yanı başında yürüyor
    işte ayak sesleri… göğsünde
    ayırtılmamış o dönüş bileti, yırtılan
    bir göğü taşıyor durmadan uzaklara
    yarısına dek okunmuş bir kitap
    kaldığı yeri işaretleyen bir kan lekesi
    kapanmıyor, sonsuzluğa açılan ayraç...''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki bu yüzden
      ayın sevgili tanrıçası Sin
      mabedini unuttu
      bu anlamsız boşlukta

      bu yüzden belki

      bin yıl uyudu insan
      ve uyandı sonunda.
      anladı
      bir uyku olduğunu varlığın
      ve cevapsız
      o günden sonra.

      Sil
  5. İlk kez kızgınsın hayata ..
    Ama bunu bile öyle güzel anlatmışsın ki :)
    Yüreğin çıt kırıldım
    Kimseler incitmesin seni..
    Öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geliyorlar arada :)
      biraz kapalı ve soyutumsu :)
      seni de bitanem..
      ben de..

      Sil
  6. "Sen kalbinle masal yazıyorsun oysa hayat sana sıkıcı bir makale yazdırıyor anlamıyorsun." bu ne kadar da doğru bir söz...ve gerçekten de kalbimizle dünya ayrık küme...
    güzel ve zekice yazılmış..tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oluyor genellikle burcucum :)
      çok teşekkür ediyorum sevgilerimle..

      Sil
  7. hiç kimse hiç kimse için kendinden vazgeçmesin, çünkü o kimse gidince, geriye senden de kalmayınca, yok olmuşluk, tükenmişlik girer devreye... ne dal kalır, ne gövde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :)
      kimse kendinden vazgeçmesin ve kendi içinde karşısındaki insanı beninden öteye çekmeye çalışmasın.
      anlatmak istediğim buydu teşekkürler :)
      sevgiler

      Sil
  8. Bir varmış bir yokmuş diye başlar masallar ve daha ilk cümleden elimize alacağımız her şeyin yok olacağını ya da gönlümüze değen her şeyin yok olup gideceğini söyler aslında.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masal bu ya belki var belki yok.
      hatta hiç yok :)
      pehitocum geçenlerde seni merak ettiğimi yorumlarda yazmıştım
      sanırım görmedin, gerçekten merak ettim seni :)

      Sil
  9. kizmiş bi his verdi sanki...
    niye ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya biraz deşarj olma şeysi yaptım :)
      bişey yok her şey yolunda :)

      Sil
  10. Adı üstünde masal... ama gerçekler ne yazık ki masallardan çok farklı... Kalbinle dünya ayrık küme unutma, çok sevdim bu lafı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masallara çok bağlanmamak gerek nermincim çok doğruu :)
      beğediysen ne mutlu, sevgiler benden :)

      Sil
  11. Yine cok hos bir yazi canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. payımıza düşenlerden bir yazı ahucum :)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram