5 Nisan 2014 Cumartesi

Güzel bir gün gülmek için :)


Bugün evdeki kahve keyfinin ardından hemen dışarı çıkmaya karar verdik. Elsa, Gülce ve ben Mavi :) Vestiyerin üzerinde duran arabanın anahtarını alıp almamakta tereddüt ettim. Çünkü evimizden çok uzak mesafede olan şehrin en büyük alış veriş merkezine tek başıma araba ile daha önce gitmemiştim.


Gülce'nin ve Elsa'nın beni yüreklendiren sözlerine dayanamayarak araba ile gitmeye karar verdik. Kemerlerimizi bağladık. İçimizden dualar okuyarak yola koyulduk. Şehrin merkezine yaklaşana dek her şey güzel gidiyordu. Şehrin merkezinde ise o kadar ağır gidiyordum ki, arkamdaki bütün arabalar ban ban diye kornaya basıyorlardı. Hiç umursamadım, yoluma devam ettim. En son bir kamyoncu, nereye gittiğini bili misen? diye bağırdı. Puşili adamların bu söylemlerini duymadım :) Ve alış veriş merkezinin en boş, en sakin yerine arabayı park ettim. Arabadan indiğimde bu kadar sürede oraya vardığıma inanamıyordum. Elsa'nın beni dürtmesiyle uyandım. Mango, Koton, Englısh Home, Kanz, İpekyol hepsine daldık. Alış veriş yaptık. Ada Kitabevi'nden bir kaç kitap sorduk. Kitapların hiç biri yoktu. Ya ben bulunmayan kitapları okuyordum ya da bu şehirde kitap yoktu. Ben de Gülce'ye Meraklı Minik öğrencilerime de hikaye kitabı aldım. Burada özel bir okulun öğrencilerinin hazırladığı sergiyi gezdik.


Sonra terasta yemek yedik. Yemeğin ardından kahve almaya gittim. Kahve hazırlayan kız ile ayak üstü hayat felsefesi yaptım. Kız bu enerjimi neye borçlu olduğumu sordu ben de anlattıkça anlattım. Sonra kahvelerimizi bol muhabbet, bol kahkaha içinde yudumladık. Elsa ile otururken sürekli buraya kadar gelebildim de nasıl döneceğim eve? diye soruyordum. Elsa da, gideriz kııız, sen dikkatli kullanıyorsun ben de yol boyu ayetel kürsileri okurum, eve varırız, düşünme bunu diyordu. Dondurmalarımızı yedikten sonra eve gitme vakti geldi. Hep beraber yola koyulduk. Çok heyecanlıydım ama cesaretimi toplayıp, büyük bir dikkatle arabayı kullanıp güzellerimi sağ salim eve getirdim. Böylelikle Mavi şehrin en işlek, yoğun caddelerinde trafiğe girebilme korkusunu yendi. Teşekkürler Elsa, teşekkürler Gülcee :)

Hepinize mutlu pazarlar dilerim :)

30 yorum:

  1. ooooh darısı başıma çok korkuyorum bir o kadar da çok istiyorum sürmeyiii :) kız kıza da ne güzel bir gün olmuş kıskanmadım değil :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgecim ben sakin yerlerde kullanıyordum da, ilk kez kendi başıma şehrin merkezine çıkabildim :) Çok büyük bir başarı elde etmişim gibi mutlu oldum :)
      sen de dilerim en kısa zamanda rahatlıkla kullanırsın canım :)

      Sil
  2. hahaha :)
    ayetel kürsü okudumu ?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecan dolu ve komik bir gündü :)
      gerçekten okudu :)

      Sil
    2. :D
      ama yapmış iyiki :P
      sende korkunu yenmişsin hem :)

      Sil
    3. ay evet iyi ki okudu :)
      çok mutlu oldumm :)

      Sil
    4. baaaak günaydın diyorum soora kaçıyorum
      ona göreeee
      :)
      akam 7de zor yakalarsın beni :D

      Sil
    5. demek programın var seni gidi senii :)
      günaydınnn :)

      Sil
    6. hihihih
      programım vardı azcık :)

      Sil
  3. Çok güzel bir gün olmuş kızlar..Sık sık yalnız başına şehir içi kaçamağı yapmalısın,ne kadar çok mesai , o kadar iyi direksiyon hakimiyeti. Otuz yıldır direksiyon sallayan ( taksi şöförü :-) ) abla nasihati:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm kesinlikle bu nasihatini dikkate alacağım :)
      güzel geceler dilerimm

      Sil
  4. harika bir gün gecirmissiniz ne güzel. Sende benim gibi her zaman araba ile gitmedigin bir yere giderken panik oluyorsun az biraz demek ki. Aslinda gerek yok. En güzelini yapmissin. Yavas yavas ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bilmediğim bir yere gitmeden önce gideceğim yolun bilişsel senaryosunu oluşturmam lazım kafamda, yoksa gidemiyorum :)
      oyy kuzumm alışıcağım inşaallah :)

      Sil
  5. Ne güzel bir gün olmuş Baharcım:-) Bu arada "Sorma neden niçin" şarkısını hep güzel bir gün gülmek için diye söylerim ben, biliyor muydun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifiliydi handancım :)
      Teoman'ın o şarkısını çok severimm ondan esinlendim ben de ne güzel tesadüf, sevindim :)

      Sil
  6. çok tatlıydık harika dakikalar geçirdik iyi ki varsın can mavim sizi çok seviyorummm:)
    bol kahkahalarımız,sımsıcak sohbetlerimiz daim olsunnnnnn:)

    YanıtlaSil
  7. Ay ne güzel mavim kıskandım ,dostluğunuz baki kalsın her daim bitanem,kamyon şöförünede çok güldüm kelebeğim:))mutluluklar yüzünüzden eksik olmasın şekerim.öperim yanacıklarından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok komikti canım ben de kahkahayı patlatacaktım da hiç istifimi bozmadım :)
      senin de güzel yüreklim.. ben de :)

      Sil
  8. bence aslında biz kadınlar güzel araba kullanıyoruz!!! amaaa bu gerekli gereksiz bas bas kornasını öttürenler yüzünden bütün sıkıntımız :)
    seni tebrik ederim arkadaşım. başarılı araba kullanışıların ve mutlu günlerin daim olsun
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar daha dikkatli ve kontrollü haklısın şekerim :)
      senin de canım benim öpüyorum sizi :)

      Sil
  9. Oh çok iyi yapmışsın :)
    Korkunun üstüne gitmekte fayda var. Yoksa kim bilir ne zaman yapabilirdin.
    Çok keyifli bir gün olmuş.
    Bütün günlerininde bu kadar keyifli geçmesi dileğiyle :)
    Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yapayım şeymacım o korkumu aşmam gerekiyordu bir şekilde ben de iyi gaza geldim, vurdum kendimi yollara :)
      heyecanlı ve dolu bir gündü :)
      sana da bol gülücüklü anlar dilerimm canım benimm
      :)

      Sil
  10. tebrikler arkadaşım,istanbul trafiği inanılmaz, sen kornalara hiiç aldırma canım benim, istanbulda ki diğer sürücüler, dikkatli ve hız sınırında gidenlere salak yada beceriksiz diye bakıyorlar genellikle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul da değilim ama hemen hemen Türkiye'nin her yerinde bayan sürücülere bakış açıları aynı sanırım. Ama bunu böyle böyle kıracağım :)
      sevgilerimle..

      Sil
  11. Algıda seçicilik mi denir, kedi sevdasımı denir ilk kediler gözüme çarptı benim :D

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram