5 Nisan 2014 Cumartesi

Elsa'lı saatler


                      Elsa ile kahvaltı sonrası kahve keyfi.. Ama bu kahve menengiç kahvesi.. Yarınki yabancı dil sınavı bahane Elsa ile anlar şahane.. Sınavda olmasa yüzüne hasret kalacaktım Canım Elsam.. İyi ki geldin evimi şenlendirdin güzellik :))



Elsa'nın Gözleri


Öyle derin ki gözlerin içmeye eğildim de 
Bütün güneşleri pırıl pırıl orada gördüm 
orada bütün ümitsizlikleri bekleyen ölüm 
Öyle derin ki her şeyi unuttum içlerinde 

Uçsuz bir denizdir bulanır kuş gölgelerinde 
Sonra birden güneş çıkar o bulanıklık geçer 
Yaz meleklerin eteklerinden bulutlar biçer 
Göklerin en mavisi buğdaylar üzerinde 

Karanlık bulutları boşuna dağıtır rüzgar 
Göklerden aydındır gözlerin bir yaş belirince 
Camın kırılan yerindeki maviliğini de 
Yağmur sonu semalarını da kıskandırırlar 

Ben bu radyumu bir pekbilent taşından çıkarttım 
Benim de yandı parmaklarım memnu ateşinde 
Bulup yeniden kaybettiğim cennet ülke 
Gözlerin Perumdur benim Golkondum, Hindistan'ım 

Kainat paramparça oldu bir akşam üzeri 
Her kurtulan ateş yaktı üstünde bir kayanın 
Gördüm denizin üzerinde parlarken Elsa'nın 
Gözleri Elsa'nın gözleri Elsa'nın gözleri.

        Louis Aragon


20 yorum:

  1. Ne güzel olmuş birlikte vakit geçirmek... sınavında başarılar:) Şiir de çok güzelmiş ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın sevdikleri ile beraber olması çok güzel :)
      çok teşekkürler hayalcimm :)

      Sil
  2. bende bir gün gelsem mi ne :)
    şiire bayıldım
    elsa nın anlamı nedir mavicim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de gel nevracığımm :)
      sana da yaparım kahveler, börekler :)
      Fransız şair Aragon un sevgilisi elsa ama anlamını bilmiyorum tatlım :)

      Sil
  3. elsa, hani şu blogır elsa. ciddisin? miiiiiii :)

    YanıtlaSil
  4. rica etsem orta şekerli bir kahve alabilirmiyim 40 yıl hatırımız olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım tabii zaten hatrın var kii :)

      Sil
  5. Ben diyorum hep senin kocaman bir kalbin var :)
    Ne güzel bir dostsun sen :)
    Kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlımsın ama sennn :)
      sen de öylesin ki :)
      ben dee :)

      Sil
  6. Ah mavim can mavimmm şiir yüreklim ne kadar da mutlu oldummm bilemezsin... Sizlerle vakit geçirmek çok güzelll jujummm kendime geldim doğrusu sıcak sohbetin ve gülüşün ve çikolata tadındaki mutluluklarımız daim olsun öperim sımsıcaakkk;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzummm ben de çok mutlu oldumm :)
      iyi ki varsınn :)

      Sil
  7. Anam Elsayida gördük :)

    YanıtlaSil
  8. mavicik :)
    biliyorum sen saçma bi insan değilsin ama
    önerini almak isteidm
    şu son yazdığım posta baksana :)
    adı eksik text .. tıkandımda azcık :)

    YanıtlaSil
  9. çoook güzeeel yayın bu canımmm

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram