24 Nisan 2014 Perşembe

Akşam çayı


Bana çay pişir. 
Bırakalım her şey kendi kendine düzene girsin. 
Yavaş yavaş soyunalım. 
Bir şey kaybetmek korkusuyla yaşamayalım. 
Ne olacak endişesine kapılmayalım. 
Bırakalım zaman her şeyi halletsin. 
Bu söz bize korkunç gelmesin. 
Aynı ırmağa bir kere daha girelim. 
Acele etme, çay kendi kendine demlenir. 
Günlük yaşantıların küçük koşuşmaları içinde bunalmayalım.
Nefes nefese kalmayalım.
İnsan kendini kaybediyor sonra.

                                                                Oğuz Atay

20 yorum:

  1. Yavaş yavaş sindire sindire ve yeniden dirilircesine yaşamalı sevgiyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm hep diri tutmalı bu gerçeği değil mi :)

      Sil
  2. En güzelinden çayı demler
    Beklerim en sevdiğimi :)
    Hızına yetişemedim :))
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harikasınn :)
      bu geceyi şiire teslim ettim :)
      ben de çokça :)

      Sil
  3. Evet, umalım ki böyle yaşayalım, yaşamaya devam edelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilerim hep farkındalıkla yaklaşırız şenaycım :)

      Sil
  4. Çay varsa sıkıntı yok :)

    YanıtlaSil
  5. bi çay bi aşk bi de istanbul olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Ne tatlı bir şiir.
    Bir şey kaybetmek korkusuyla yaşamayalım.
    Ne olacak endişesine kapılmayalım.
    Bırakalım zaman her şeyi halletsin. Aynen dediği gibi yapalım....:)

    YanıtlaSil
  7. akşam çaylarından seninle olanını dünyalara değişmem mavi:)

    YanıtlaSil
  8. Çok hızlıyız çok...arada bu hızlılık fa giden farkındalıklara yanıyorum...sonra bir kendime geliyorum...akşam çayı da hiç içmem ama bizim ailede yemek yenirken demlenir bilirim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hızlılıkla hayatı hep ıskalıyoruz canım.. ama hep toparlanmayı bilmeli, haklısın çiçeğim :)
      sevgiler benden güzel kalbine..

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram