29 Mart 2014 Cumartesi

Sabahlar güzeldir haydi uyan :)


Kalk dedim haydi kalk. Tamam yüreği şiir döken bir kadın olmaktı hayalin lakin görüyorsun işte şairlere her gören deli diyor. Desinler, umursama sen yazmaya devam et.
Bak dün gece taze yoğurt mayaladım. Mayalarken, mayaladığın yoğurdun, sütün iyi olması gerekiyor, biliyorsun. Önceki yaptığım yoğurtla mayaladım. Mayalarken hayatı düşündüm; onu da hep iyi, dolu kavramlarla mayalamalı diye geçirdim içimden. Evet bunu hep engelleyecekler sonra ne biliyim hep kızacaklar sana. Ama aldırma. Boş bırak.

İnsanlar seni anlamıyorsa kendini onlara anlatmak için zaman kaybetme. Sana zaten zerre kadar değer verseler bir kez olsun seni anlamak için onlar uğraşırlar değil mi? Haydi bunları bırak. Kalk yüzündeki kederi yıka. Öyle kırık bakma ne olur.. Üzerimize düşenleri düşünmekten doğrulamadık bir türlü, haklısın. Doğrulmak zor.. Ahh görüyorum işte her yer muz kabukları ile dolu ama ne olursa olsun ayakta bitirmeli bu yaşamı, ayakta ve onurlu bir şekilde..

Hayat her gün yeni bir şarkı ile başlıyor. Dinle o şarkıyı. Duyuyor musun? Bak hava da çok güzel bugün. Kahvaltıyı balkona hazırladım. Çayı demledim, nutellalı krep de yaptım. Haydi elini yüzünü yıka da gel, çayı dolduruyorum 

62 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ba ba ba, iki dakikada krebi yemiş, yerine papatyaları koymuş:-)

      Sil
    2. Yine iyi bir kahkaha attırdın banaa:)
      dayanamadım valla:))

      Sil
  2. Ben de bi çay alayımda içeyim bu böyle olmayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru çayla idare edicez artık, krep bitmiş:-) Bir de güzel gözüküyordu ki, ah ah:-)

      Sil
    2. :))
      ay gelin size yeniden yaparım, çilekle muzla da süslerim söz bak:)

      Sil
    3. Olmaz öyle hakkını kaybettin sen :)
      Bi dahaki sefere krep tarifi yazarsın :D

      Sil
    4. tamam ya benim yaptığım tarif çok kolay ki:)
      yazarım handan ve inya ya özel krepp:)

      Sil
    5. ama üstünde isimlerimizde olsunnnn :P

      Sil
    6. onu nasıl yapcem çikolata ile yazmaya çalışırım:D

      Sil
    7. yarin kahvaltida krep sozun var ha unutma sakin :D:D

      Sil
    8. yarın seçimde görevliyim dermişimm:D
      yok yok görev çıkmadı bana rahatım, pazartesi de okul yok, pek mesudum :)
      yarın yapcam da krepi isim nasıl yazcam dur bi yemek bloglarına bakayım ben:)

      Sil
    9. bak onu cikolata sosuyla yapabilirsin kiii hehehehe

      Sil
    10. eveeet çikolata sosu tamam, becerebilirim inşallah :D

      Sil
  3. Takip ettiğimiz Bloglar mimini sende yapsanaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pehito ve narkoz mimlemişti zaten. sırada yapmam gereken iki mim var bi de herksei yazmak isterim ben nasıl yapcam bilmiyorum:)

      Sil
    2. olsun olsun sen başla bi yerden gelir zaten :)

      Sil
    3. diyosunn :)
      başlamak bitirmenin yarısı derler bir de başlayabilsem :)

      Sil
    4. sen şimdi diyosun dedin ya neyse bişi demiyorum yapacağın krepe gönderiyorum onu :)
      Son bir haftadır çok duydum ben diyosunu :)

      Sil
    5. :)))
      ben de her aklıma geldikçe kıkırdıyorumm

      Sil
    6. bi deeee mail attım sanaaaa :)

      Sil
  4. Günaydın , taptazecik mis kokulu bir gün olsun :)

    YanıtlaSil
  5. öyle ya bu sabahların bir anlamı olmalı diğmi ama.... Günaydın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin:))
      kesinlikle öyle olmalı badem şekerim, günaydınn:)

      Sil
  6. Günaydın :)
    Yine hayatın değerini anlatan güzel bir yazı :)
    Sen hep hatırlat böyle biz de hep hatırlayalım sayende :)
    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın :))
      unutmamak dileğiyle tatlımm:)
      ben dee :)

      Sil
  7. Papatyalar ve Bahar kız, gün nasıl güzel olmasın. Günaydın Bahar'cığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharın enerjisi hiç bırakmasın bizi..
      günaydın canımm :)

      Sil
  8. Papatyalarla uyanmak da başka bir keyif :) Günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeller değil mii?
      günaydın canımm

      Sil
  9. "Hayat her gün yeni bir şarkı ile başlıyor." ah ne güzel söz bu ...
    Mesela bugün bana bu şarkı ile başladı ; http://www.izlesene.com/video/candan-ercetin-merak-ediyorum/6822364
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin :)
      ne güzel geldin.. her günün şarkısı farklı.. hep ışık dolu olsun hep ışık getirsin..
      Dinliyorum şimdi severim Candan Erçetin'i :)
      sevgilerimle

      Sil
  10. Hayat bazen senin dışında ilerliyor, sen zaman ve insanlara rağmen ilerliyorsun. İlerlemelisinde :) her günü selamlamalı yola devam etmelisin ve aldırmadan, her şeye rağmen
    :)
    Ve afiyet olsun
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerinde saymamak ve ileriye bakmak. ve sırada ne var demek işte benim güzel erdemim işte benim güzel yansımam. evet kesinlikle öyle olmalı :)
      teşekkür ediyorum en içten duygularla, varlığın ve yaydığın güzel enerji için:)

      Sil
  11. Bak bu benim Hayallerimden biri :)
    evlendiğimde eşimi her hafta sonu papatyalarla uyandırmak :)
    tabi papatya seven birini bulmak lazım ama önce :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen süpersin kalbin çok güzel hayallerle kaplı :)
      dilerim kalbine göre olur her şeyy:)

      Sil
  12. günaydın :)
    gerçi ben biraz geç kalktım ondan tünaydın diyim :)
    balkonda kahvaltı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel akşamlar canım :)
      ben de güzel kahvaltıdan sonra kızımla gezdim yeni eve geldim,
      severim balkonda açık havada kahvaltıyı :)

      Sil
  13. Evet, sabahlar gerçekten özeldir güzeldir ... Nutellalı krep de öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabahlar nasıl taze ise ruhumuzda o tazelik kadar diri ve canlı olmalı :)
      ve çikolata ile mutlu anlar yakalamalı:)
      sevgimle

      Sil
  14. Yaaaa bende o masada olmak istiyorum ama çok güzel ama yaaa!!!!!!!!!...Şu anki halimi bir görsen vallaha acırsın Mavişim:)
    (Yalnız hep bir mızmızlanma halindeyim bu blogta :):) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın da sana hazırlayayım canımm:) ay çok yoğunsun değil mi?
      kolaylıklar diliyorumm. yok yaa senin gelişin hep bir huzur ve sakinlik yayıyor bana nedense.
      sanırım rıhtım sakiniyim ya oradan kaynaklı ne bileyim öyle tatlı işte :)

      Sil
  15. Sahi insanların bizleri anlayabilmeleri için ne kadar çok zaman ayırdık ve kaybettik biz. Nasıl yaptık bu zaman kaybını.

    http://benilondrayaucur.blogspot.comı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ne zaman bitecek bilmiyorum. bu zaman kaybının durduğu bir yaş ya da bozulmayan bir farkındalık hep olmalı. dilerim yakın bir zamandadır o :)

      ama ben sizi hatırladım daha önce farklıydı blog adınız önceden okuyordum aslında.neyse burada yeniden olmanız güzel :)

      Sil
  16. Harika yazmışsın.Bildiğin hayran kaldım.Hayattan nefret ederken bir yazı hayatı sevdirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn :)
      böyle dedin ya havalara uçtum ben. hayatı sevdirmeye vesile olmak öyle bir enerji yaymak çok güzel.
      görüşmek ümidiyle, sevgiler

      Sil
  17. basligi gorunce annem geldi aklima her ctesi pazar tum perdeleri acip gunaydinn annecimm bak yine sabahh olduuuu dye sarki soylerdj ozledim mi ne annemi bizim biciriga sylede bnm icin kocaman kokulu opsun seni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler uyuyakalırsın üstünü örterler, uyanmadan kahvaltını hazır ederler seni senden önce düşünürler, şefkatli, masum severler hep. Onların sevgisi hep kuşatsın hayatımızı. dilerim en kısa sürede kavuşursun annene canım çikolatam :) Bu isteğini de gülce ye ileticem:)

      Sil
  18. Az önce bir arkadaşım "Farkındalık bizim lanetimiz!" demişti, ben de ona: "Belki de hayatın bu kadar farkında olman senin şansındır, iy tarafından bak buna." dedim. Ama senin yazını okuduktan sonra, artık eminim bu bizim sihrimiz. Sadece ruhumuzu yüceltirken, bedenimizi yoran bir sihir.
    Papatyalara bayılırım ben! Bana hep baharı hatırlatır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bunu ben de düşünüyorum zaman zaman. Yani hiç bir şey bilmemişçesine salt yaşamak özlemiyle sarılsaydım yaşama belki de bu kadar üzülmezdim. Ama senin bakış açınla da yaklaştığımda ise, iyi kilerimin daha çok olduğunu görüyorum. Bu anlamda da geç de olsa ileriye dönük önümü aydınlatacak ışık hüzmelerine eriştiğimi düşünüyorum. Ve bu beni rahatlatıyor. Sen de sihir diye tabir etmişsin bunu çok sevdim :)

      Papatyalar ve bahar hep güzel uyanışları bıraksın kapına..

      Sil
  19. sabah sabah çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  20. Yanıtlar
    1. senin gelmen de sevindirdi çokça:)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram