13 Mart 2014 Perşembe

"Hava çok acı yakıyor içimi"


Bazen ne düşünüyorum biliyor musun Mavi? Git buradan, uzaklaş, gün aşırı yolcuklar yap bilmediğin, görmediğin ülkelere.. Bu bir kaçış, bu bir kolaylık, bu bir yoksunluk biliyorum.. Ama gel gör ki dayanamıyorum. Yuvasında yavru kuşlar yiterken, insan da yitiyor be Mavi.. Geleceğe uzattığı taze fidanlarının gözlerinin içine bakamıyor.. Sonra gülerken içinin açıldığı yavrusunun gözlerine bakamıyor anlıyor musun beni? 

Savaşın olmadığı, çocukların ölmediği bir yer var mı Mavi? İnsanların onlar, bunlar diye ayrıldığı bir çizgide değil de insan diye bir noktada birleştiği huzurlu bir yerden bahsediyorum. Öyle bir yerin özlemi ile yanıyorum..

Bazen diyorum altmışlarda yaşayan umursamaz bir hippi olsaydım ama geç doğmuşum.. Bazen de diyorum büyük bir sevgi yağmuru yağsa bütün lekelenmiş yanlarımızı temizlese ya da bir peri bir çocuğun masumiyetinden damlalar damlatsa yüreğimize.. 
İyi masallar yazalım Mavi.. İyi. Sonu mutlu biten masallar.. Bunca kirletilmişliğin içinde çok zor deme ne olur? 

Gözlerimi kapayıp mavileri ağırlasam değişir mi hayat?

18 yorum:

  1. Günaydın arkadaşım,günümüz aydınlık olsun artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günyadınn,
      daha aydınlık daha huzurlu günlere açılsın gözlerimiz..

      Sil
  2. Malesef dünya her zaman daha kötüye gidiyor =( yılbaşlarında ıvır zıvır temenni ederler etmesinler artık, sanki zıttı oluyormuş gibi, herkes kendini sorgulasın ne kadar samimiyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gidişat hiç iç açıcı değil sonsuzcum.
      ve gerçekten sorgulamaya, tarafsız bir şekilde kendimizi eleştirmeye ihtiyacımız var.

      Sil
  3. Sonu hep mutlu bitsin masalların, sonsuza kadar birlikte mutlu mesud yaşasın herkes..

    En acı olanı da ne biliyor musun Baharcım, böyle bitmesi için hiçbir engel yok , hiç hem de.. Neden sorusuna cevap bulamıyorum.. Neden bu hırs, bu gözu dönmüşlük, bu dinmeyen iştah, bu ayrımlar, senler benler, neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olsun handancım...

      Biraz duyarlılık, biraz hoşgörü, biraz sevgi..

      Sil
  4. İyi ve masum masallar yazmak için, sizin gibi duyarlı yüreklerin örgütlü olması gereğini düşündüm şu an... dostlukla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle insanlar birleşsin ve umut dolu, beyaz masallar yazsınlar..
      sevgilerimle

      Sil
  5. Her zaman bir umut vardır. Bir umut işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de şu var umutsuzsanız umut sizsiniz:)

      Sil
  6. o peri gelsin artık .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelsin.. güzel ve iyiye açılsın günler..

      Sil
  7. Kocaman bir dünya yok mu "onlar" ve "biz" 'in kalın çizgilerle ayrılmadığı? Milliyetlerden farklılıklardan, kötülüklerden uzak, olabildiğine mavi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin burcucum:)
      uzun bir aradan sonra dönmen ne güzel!
      öyle bir dünyaya ulaşmak, öyle bir dünyayı oluşturmak dileğimle..
      sevgiler

      Sil
  8. Öyle bir yer kaldıysa içimizde kalmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimizde ile yok etmeye çalışan bir dünya var dışarıda:(

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram