30 Mart 2014 Pazar

Handan ve İnsanyavrusu için çikolatalı krep :)



Sabah  Gülce ile uyandıktan sonra hemen evin yakınında oy kullanacağımız okula güle oynaya gittik. Eşim seçimde görevli olduğu için sabah beş buçukta çıkmıştı. Dışarıda hem güneşli hem de rüzgarlı bir hava vardı. Gülce ile rüzgar estikçe kollarımızı açıp uçar gibi yapmak özellikle yokuşlarda beraber koşmak çok heyecanlıydı. Güneşin vurduğu yerlerde de birbirimizin gölgesini yakalamaya çalıştık. Okula vardık kapıda bile seçim için kağıt dağıtıyorlardı, hiç birini almadan oyumu vereceğim sınıfa girdim ve kullandım. Vatana, millete hayırlı olsun :)


Eve geldikten sonra dünkü yazımda bahsettiğim nutellalı krebi bugün şeker ve sevilesi blog arkadaşlarım Handan ve İnsanyavrusu için yaptım. Krepleriniz hazır sizi bekliyorum :)

Malzemeler:

-1 yumurta
-1 bardak süt
-1 yemek kaşığı zeytin yağı
-1 bardak un
-az tuz,az karbonat
-1 yemek kaşığı pekmez


Yumurta, süt, yağ, pekmez iyice çırpılır ardından un, tuz, karbonat eklenir.Kepçe yardımıyla az tere yağı ile yağlanmış tavada kısık ateşte arkalı önlü pişirilir. Arasına isteğe göre bal, nutella, reçel sürülür. Ben isimleri yazabilmek için çikolata sosu ile yaptım. Afiyet olsun :)

40 yorum:

  1. Oyyyyy Günaydınnnn :)
    üBol mavili bir gün olsunnn :)
    Krepler süper olmuşşş :)
    Postu gördükten sonra nasıl ilginç bişey gelecek diye bekledim allah biliyo :)
    Açmamla beraber kahkahayı patlatmam bir oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olsun :)
      tabii tabii valla elimden bu kadar geldii, çilek bizim evde hiç kalmaz hemen biter, çıkıp almaya da üşendim, muz ve fındıkla süsledim :)
      yapmasam dilinden kurtulamayacaktımm :)

      Sil
    2. ay dur handana haber verelim olmaz böyle :)
      Bi de benim kahvem bitti onu da alayım :D

      Sil
    3. sabah günaydın yazmıştı da şimdi görmedi galiba, ya da oy kullanmaya gitmiştir belki :)
      kahve tamam :)

      Sil
  2. bi de oyun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Evin içinde seçmen kâğıdımı ararken bir anda çekmece düzenleme moduna nasıl girmişim bilmiyorum, az kasın kaçıracaktım bak:-) Ellerine sağlık Baharcım, hımm, harika geldi bu:-) İnya sana da teşekkür ederim haber verdiğin için:-) Şimdi oy kullanmaya gidebilirim keyifle:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun canımm :)
      hadi kolay gelsin o zaman:)

      Sil
    2. hehe :)
      git git kullan oyunu :)
      soora gel briç oynucaz :D

      Sil
    3. şimdi haber verişini okudum gülmekten yerlere yattım yani :))
      handan da yazmış ya benimkini de yemediğin teşekkür ederim allahım sizin bu enerjinize bayılıyorummm :)
      aa bi de briç bilmiyom ben sıkıcı oyunlar bilirim satranç filan bi de kahve falımıza bakarsın he:)

      Sil
    4. olurda ben pek anlamam ama .. Sallarım bişeyler ne de olsa onda enerji falan lazım deil :D

      Sil
    5. Salla ne olcak ya.. maksat muhabbet olsun :))

      Sil
    6. Keyfim yerinde olduğu bir gün ben bakarım falınıza:-)

      Sil
    7. bide ben resmi yeni yazımda kullandım ona göreee :)
      Handan keyfini beklemeyelim yaaaa :)
      bak işte bak bak bak :)

      Sil
    8. tamam bakıyorum :)
      evet aslında bak bak bak :)

      Sil
    9. O zaman baştan sağma olur, istediğimde bakarım ben , kaprisliyimdir anacım:-)

      Sil
    10. :)) kapris kapris nedir senden çektiğimm

      Sil
  4. ağızım sulandı valla :)

    YanıtlaSil
  5. Bişey dicem..Accayip kıskandım şu an varya ..Bana ne bana ne!!!! bize niye yok öööle isimli felan çkolatalı felan ağlıcam şimdi..Küs yaptım işte..Konuşmuyom işte!!!!!
    Afiyet bal şeker olsun bakalım...
    Bi de bide
    Fal bizim işimiz :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canımm sana da yaparım küsme yeter ki :)
      fal hımm sen de bakıyosun demek şöyle rıhtım kenarında içsek ne güzel olurdu :)

      Sil
    2. aha
      handana rakip çıktı :)
      handan ne diyosun sendeyiz :)

      Sil
    3. handan hala kapris yapmaya kararlı inya ne yapalım şimdi :)

      Sil
    4. yalnızlar rıhtımına yönelelim bizde :)))

      Sil
    5. fazla naz aşık usandırır öyle derler :))

      Sil
    6. Buyrun buyrun hahaaaa :):):) valla rıhtım kenarında kahve içmenin keyfi bambaşkadır her zaman ...Fallar daha iyi çıkar :)

      Sil
    7. tamam bugün sendeyiz şekerimm :)

      Sil
    8. ben bugün gelemeyeceğimi söyledim
      ama yanlış yere gitti yorum
      bkz : Bi sonraki yazı
      :)
      Bi de burdan yazayım dedim
      Resmi tatil bana işlemiyo
      ben özel sektör elemanı olduğum için
      çalış çalış çalış hep işte
      bugün antalyaya gitcem ben
      :)
      siz için
      benim yerime de bakın
      :)
      handan da gelsin :)

      Sil
    9. kolay gelsin o zaman:)
      tamam ona da söylerim:)
      ben kahvaltımı yapıp öykümü okurum bu sefer içime doğuyo birini daha öldürdün:)

      Sil
  6. Oldukça iştah açıcı görünüyor, afiyet olsun canım
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepinizin yerine gülce ile ben yedik :)
      sağol pehitomm :)

      Sil
  7. Günaydın canım, Ben de aynen kızım Bahar ile oyumuzu kullanıp geldik.eşim okulda sandık başkanı olduğundan evde yazılarınızı okuyordum kiii....bir de ne göreyim krepler süslenmiş özel kişilere:) ha ha afiyet olsun güzellere çok güzel görünüyorlar.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilleri ile isteyince ben de zevkle hazırladım :)
      sağol canım, güzel geceler

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. kış kurutmalığı olan kırmızı biber ve patlıcandan yapılmış cevizli kızartma ay bu nasıl isim oldu ya:)

      Sil
    2. :D
      bence süper oldu
      bestseller oldu
      süper oldu
      :)

      Sil