7 Mart 2014 Cuma

ellerim hep açık olacak Mavi..


Gök gürültüsüyle uyandım, kış kızgın sesini bırakıp gitti sanmıştım oysa. Rüyamda bir kahinin yanına gittim. Bana defterimi geri verdi. Eskimiş sayfaları çevirdim, son günceyi buldum. Hayır dedim iyiye, güzele dair inancımı yok etmek isteyen laf cambazlarının gölgelerini bile düşürmeyeceğim sayfalarıma..

Öykü defterime yağmursuz gecelerimden bahsettim, acıdan kıvrandığım yok olduğum gecelerden bahsettim. Sokaklarda yürüdük beraber. Aklım darmadağındı. Duman oluyordu gözlerim beni kıranları düşündükçe. Onları içleri erguvan kokan bir bahar mevsimi olarak görmüştüm oysa. Neyse, yeter, sus! Bahsetme artık, yalvarırım bahsetme.. Üçüncü kişilerle oynanılan oyunlarda hep yenildim ben. Yenilsem de sizin küçük dünyanızda imgelerimi, umutlarımı, sözcüklerimi sizin koymak istediğiniz yere koymayacağım ve tüketmeyeceğim onları...

Koştum.. Kan ter içinde kalıncaya dek koştum. Karanlıkla saklambaç oynayan Mavi'yi buldum. Saçı başı darmadağınıktı, gözler kan çanağı.. Tomurcukları patlamaya başlamış bahçeye götürdüm onu. Çimenlere uzattım. Keskin mısraları ile bir şairin kitabından şiirler okudum. Küçük, bir kuş misali cıvıl cıvıl konuşan çocuklar ise parmak uçlarından öptüler onu. Güneşin ışığı öyle güzel aydınlatıyordu ki gülüşünü öyle güzel bakıyordu ki gözleri o an hiç bitmesin istedim. Sonra hepimiz göğe doğru elimizi açtık, bütün mavi bizimdi.. İşte sonsuzluk, işte huzur, işte vuslat, işte sevinç oradaydı..

....................................................................

Ani verdiğim yazmama kararım üzerine bana yazan, bana destek olan arkadaşlarım:
Anarşi, Hayattan Payetler, Handan, Pe hito, The Bircan, Hamiyet Akan, Sonsuz, Seyhan, Asi Yapıncak, Alis, Tubaanne, Dilvin, Adsız 1, Adsız 2, Ahukader, Potterhead  ve sevgili eşim desteğiniz ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.
Yazmak ben de bir huy artık.. Bu güzel, düzeyli dostlukların kurulduğu tatlı alan ise vazgeçilmezim... Sizleri çok seviyorum...


34 yorum:

  1. Ohhhhh missssss gibi bir yazı :) asıl ben teşekkür ederim hep maviye dokunacağın ve bizi oraya sürükleyeceğin için , iyiki varsın :*****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlımm hep bu konuda samimi ve içten bir desteğin oldu. Hissettim hep güzel duygularını..
      sen de iyi ki varsın çiçeğim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. size de kavuşturana şükür:)
      kendime ördüğüm bir duvarı yıktım sanki.
      yazmadan yapamam ben ya, mayam bozuluyor:)

      Sil
  3. Biliyordum ki gidemeyeceğini, geleceğini :) Ohh be iyi ki döndün, iyiki varsın sen Mavimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      sen de böyle yapmıştın ama ben ancak yirmi dört saat dayandım canım.
      sizinle hayata dair her şeyi paylaşmak çok güzelll!
      sen de iyi ki varsın..

      Sil
    2. Ben de yapmıştım, ondan dedim çünkü kendimden bildim :)
      Acısıyla, tatlısıyla yine her şeyi paylaşmak dileğiyle Mavicanım :)

      Sil
    3. Eveet tahmin ettim
      inşallah canım:)

      Sil
  4. Sakın bi daha deneme kelebeğimm:)seni çok seven var yani bizler -ki haksızlık etme mahrum bırakma.canım döndüğüne çok sevindimmmmmm ay bagırasım geldi.....:)))))seni kocaman öpüyorummm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm ben de sizleri çok seviyorum. çok özelsiniz benim için.
      ben de öpüyorumm:))

      Sil
  5. Bir daha öyle gideceğim yazısı olmasın
    :)

    YanıtlaSil
  6. Canım, o kadar sevindim ki...

    YanıtlaSil
  7. Ani verdiğin yazmama kararı mı , düşüncesi bile korkunç! Aman sen gitme bi yere emi, kıymetlimizsin bizim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şebnemcim sen yokken öyle bir karar vermiştim de, dayanamdım zaten:)
      canımm sen de çok değerlisin,öperim çok:)

      Sil
  8. Demedim mi yazmak hapşırmak gibidir geldiğinde tutamazsın :) Ben ne zaman yazmayacağım desem yazdım çünkü. Hoş geldin. :)))
    Mavi huydur bizde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutamadım özlem yaa:)
      O zaman hiç öyle demeyelim.
      hoş buldum, mavi huy evett harikasın:)

      Sil
  9. daha önce okuyup üzülmüştüm,veda için gelmiştim,sevindim :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler canım, gitmek yakışmaz bize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonsuzcum gitmeyelimm
      kocaman sonsuz iyi dileklerimlee:))

      Sil
  11. Geri gelmişsin ; yani, gidememişsin. Ne âlâ ...

    Devam yazmaya...

    Saygıyla,

    Aylak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gidemedim aylak:)
      yazmak bağımlılık gibi bişey.
      yazmaya, sizleri okumaya devamm:)
      sevgiler, saygılar

      Sil
    2. Mail attımdı ben emme görmedin zaaar. Tebessüm.

      Kal kal Mavi, yazmak için yazanlar lazım, egosuz,kusarcasına...

      Saygıyla,

      Aylak

      Sil
    3. yok görmedim:)
      teşekkür ederimm aynen öyle.
      sen de mavi kal.

      Sil
  12. Aaa gidiyor muydun :(
    Bikaç gün gelemedim iyi ki bırakmadın
    Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ani bir karar oldu, buralardayım:)
      sağol canımcım
      sana da sıcacık sevgiler

      Sil
  13. arada bu yazını kaçırmışım, şimdi okudum tatlım.
    sana yazdığım birinci yorum yetmediydi, hızımı alamayıp ikinci kere "gitme!" diye sanal olarak tepindiğim bir yorum daha bırakacaktım ki; tekrar döndüğünü görüp sevinmiştim.
    isimlerimizi, hatta adsızları 1-2 diye geçmen bile nasıl ince bir ruh, güzel bir yürek taşıdığını gösteriyor mavim. seni okumamak eksiklik olur, aman diim şekerimmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel alisim sen de benim için çok değerlisin.
      çok teşekkür ediyorum ve en sıcak sevgilerimi gönderiyorum bitanem:))

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram