27 Ocak 2014 Pazartesi

Şarkı ertesi


Nasıl bir şarkı bu biliyor musun? İçini sarmış zehirli sarmaşıkları koparmayı istemek gibi.
En gür sesinle bağırdıktan sonra çok yüksek bir yerden kendini denize atmak gibi.
Issız bir ormanda ağaçların arasında düşünmeden koşmak, nefes nefese kalmak, yaşadığını orada, sadece o solukta hissetmek gibi.
Tepeden aşağıya doğru çimenlerin üzerinde yuvarlanmak gibi, yuvarlandığın yerde toprağın kokusunu duymak gibi.
O kokuyu duyduğun yerde kimsenin seni bulmaması gibi.
Kuytuluklarda giz olmak ya da sır olmak gibi.

Sakın kimseye bir şey anlatma. Herkesi özlüyorsun sonra..
İşte öyle bir şey Salinger, anlatmamak gibi, anlatmaya çalışmamak gibi, sonra özlememek gibi.

Ardından kayboluşu kentin sisine salıp ayaklanmak gibi. Her mevsim geçişinin izlerini üstünde taşıyan, başkalaşıma uğramış bir taş misali başkalaştığı yerden doğayı tamamlamak gibi.
Başkalaşmalarına takılmamak gibi.
Bitmeyen yolculuklardan arta kalan, diri bakışlarla ve başkalaşan ruh ile hayatı tamamlamak gibi.
Parmak uçlarını ipek bir atlasta gezdirip onun dokunuşları ile canlanan sözcükleri ak kağıda dökmek gibi.
Günebakan tarlasında güne bakanlarla güneşe dönmek ve o güneşten yansıyan ışıkla yürümek gibi.

Sonra, sonra gözlerini kapatıp, iç sesler korosunun ritmi bozuk ahkamlarını kesip sadece evreni dinlemek gibi..
Tüm varlığınla, var oluşlarınla onu duymak gibi.. Kaçmak için hep kendine yer arayan huzuru tutmak gibi..


27 yorum:

  1. varmı gerçekten böyle bı sarkı *-*...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslındaa bu yazıyı enstürmantal bir müziğe yazdım.
      ama sonra bu müziğe kendin olma adını verdim
      hissettirdiklerimi aktardım
      her gün söylüyorum kendi kendimee:)

      Sil
  2. dinlemeden hissedilen şarkı. ilk defa oldu bu, çok hoşuma gitti duygularına sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hissettiklerimi aktarmaya çalıştım hep az kaldı yaa:)

      Sil
  3. dinlemeden hissedilen şarkı. ilk defa oldu bu, çok hoşuma gitti duygularına sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ne diyeceğimi bilemedim, hâlâ bilemiyorum. Ama bu yazın... :') Hep okumak isteyeceğim bir şey, biliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sadece evreni dinlemek ne güzel olurdu ama benim ritmi bozuk iç sesler korosu hiç susmuyor hiç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben de hep susturmaya çalışıyorum handancımm:)

      Sil
  6. Oldukça derin, oldukça yoğun duygular hissettiren şarkı.

    YanıtlaSil
  7. Yakalasak da şu huzuru tutuversek sıkıca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bırakmasa ya hemencecik..

      Sil
    2. Bırakmasa da, yaşasak kollarında doya doya ne güzel olurdu be Mavi.

      Günün güzel geçsin canım.

      Sil
    3. bırakmayalım peşini:)
      senin de

      Sil
  8. Tarja Trunen- Die Alive şarkısı uyar gibi sanki :)))

    YanıtlaSil
  9. çok güzel :)
    duyguların haykırması gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlediğim bir müzikten yola çıktım
      tüm duygularımı döktüm:)

      Sil
  10. senin bloguna girip, yazılarını okumak gün içinde kendimi şımartmak gibi.
    çok keyifli; ve anlamı, uyandırdığı duygularda saklı. (enee! seni okuya okuya birazcık şairlik mi bulaştı, ne güzel yazdım bak şimdi:)
    kalemine yüreğine sağlık mavicim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aliscimm ne güzel kalbin var
      yazdıklarından iyi çıkarımlarım oluyor benim dee:)
      şairlik güzel bee, senin de kalbine sağlıkk:)

      Sil
  11. mavim hadi gel seni bekliyorumm:)

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Asuuu:)
      aramıza katılman ne kadar mutluluk verici!

      Sil
  13. Öyle derinlerde hissettim ki :)

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram