7 Kasım 2013 Perşembe

Yağmur kaçağı


Bir sonbahar,bir sabah ve bir yağmur olacak,
Toprak ve insan kokularıyla,
Uğultulu bir sarhoşluk içinde, yıllar için 
Başımı alıp gideceğim.
Turgut UYAR


Kapatın ışıklarınızı, çekin perdelerinizi. Yağmur yağarken yalın ayak toprağın üstünde dans edeceğim. Görmeyin beni. Yağmurun toprağı açtığı, yaydığı o büyülü, esrik kokuyu içime hapsedeceğim.
Ruhumun kirlerini akıtacağım o yağmurlarla.. Görmeyin, bilmeyin beni...

Aklımı kaybedeceğim, bir süre zorunluluklarımı fırlatıp atacağım, kaçacağım onlardan, duygularımla konuşacağım.. Sesim bir çocuk sesini, yüzüm bilge bir keşişin aydınlığını taşıyacak..





Ve bu şarkının uçan kanatları ile uçacağım...

37 yorum:

  1. Bu ikinci Turgut Uyar'lı yazı.
    Ne güzel söylemiş..
    :)
    Ellerine sağlık senin dizelerinde de toprak kokulu yalnızlık var.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgut uyar çok sevdiğim bir şair:)
      yalnızlığın yüz değiştiren yansımaları.
      sevgiler.

      Sil
  2. Mis gibi yağmur ne güzel,yağmur sarhoşluğu :)) seysey

    YanıtlaSil
  3. çok kalabalıksın içinde. kıskanıyorum.
    parmaklarınız çok hoş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalabalık olmak bazen yoruyor sanki:)
      ne güzelsin
      ben de senin yazdıklarını çok seviyorum

      Sil
  4. güzel yağmurlu yazı arınıp, turgut uyar'ı bastırmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur iyi geliyor
      aklanmayı,arınmayı çağrıştırıyor.
      ordan dökülenler:)

      Sil
  5. Ruhumun kirlerini akıtacağım o yağmurlarla..''

    YanıtlaSil
  6. Aklıma Tom Hanks'ın "forrest gump" filminde ki filminin son sahnesi geldi.
    o kuş tüyünün uçuşu. yok olup gidişi.
    turgut uyar'la girerek ciğerimi dağlıyorsun zaten Maviye İz Süren
    eksik olma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir sahne.
      turgut uyar.. sende çok seversin:)

      Sil
  7. yağmurda toprak üstünde yalın ayak dans etmek.. işte bu hayal edince bile keyif veriyor insana.. şarkı da alıyor kanatları üzerine hemen sahiden..:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmurda kaybolma isteği..
      şarkı her dinleyişimde uçuruyor:)
      sevgiler..

      Sil
  8. Sevgili Bahar, o kadar tatlı ve yumuşak, öyle güzel yazılar yazıyorsun, etkilenmemek imkansız. Geç kalarak Hayallarinle Gel Mim'ini yanıtladım. Dilerim bağışlanırım. Yeniden çok teşekkürler beni de hatırladığın için ve sevgiler;) iyi bir hafta sonu diliyorum:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handancım ne güzel bakıyorsun. iyi ki varsın.
      hayallerini okumak ne güzeldi.
      dilerim gerçekleşir..
      rica ederim..
      sevgilerimle, güzel pazarlar:)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. kahvaltıya misafirim vardı hazırlık yaptım,sonra uyudum:)

      Sil
    2. ş,imdi misafeirler neler döktürdün ımmm mis senin yemeklerinin tadı hiçbir yerde yok canım benimmmmm ve sımsıcak sevgin ben de orda olmak isterdim:))

      Sil
    3. ben senin en çok paylaşımlarını sevdim mutlu pazarlar mavi yürek:))
      özlenmekte,sevilmekte ve aranmaktasın:))
      gülcazımı öp yerime o şirin yanaklarından gözlerindennnnn:))

      Sil
    4. eski okul arkadaşlarım gelmişti, çok güzel geçti..sen de olsaydın:)
      ben de senin o güzel yüreğini, içtenliğini ve sıcaklığını sevdim..
      iyi ki varsın, güzel haftalar bebeğim..
      öpüldünn:))

      Sil
  10. sen de Tomris gibin :) ya da marla mı desem :))

    YanıtlaSil
  11. Selaam :)) youth daughter şarkı güzelmiş ya :)) şiir de ayrı bi güzel. ikisi birlikte dadından yinmediler yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamm,gözükmüyosun.
      blogun açılmıyor bakıyorum da.
      hayallerle ilgili mim de göndermiştim ama görmedin sanırım:)
      beğenmene sevindimm:)
      sevgiyle..

      Sil
    2. aa öyle mi görmedim canım benim, ilgileneyim hemen (: - hadi ya, o soruna da bi bakmam lazım diğer arkadaşlarda da olmuş böyle. ben de sorunsuz giriliyor oysa ki ama, anlamadım gitti.

      Sil
    3. şimdi yine bakacağım, düzelmiştir inşallah:)

      Sil
  12. İçimde ki gözyaşları boşalırcasınaa akıtsam ve bi daha hiç ağlamasam...güzel kokumla öperim yanacıklarından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüznümü nasıl anlıyorsun asicim, ne güzel hissediyorsunn
      yoğunluğunu anlıyorum tatlım,gücenemem ki sana..
      üzülme ama. her şey güzel olur umarım.sevgiler,öpücükler..

      Sil
  13. Harika bir paylaşım olmuş :))

    YanıtlaSil
  14. Yazıyı okuyunca dilimde bir şarkı sıkıldım sıkıldım uçmak istiyorum....özgür olup bir süre mola istiyorum
    Yani bu moda girdim sayende:)))))
    Çok sevgilerrrr
    İnsan olmak zor ve yetmiyor bazennnn:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen mola istemeli hayattan, ondan bekleyince bu konuda verici olmuyor, o yüzden o molayı biz oluşturmalıyız:)
      o moda da girmelii. sevindim mügecimm
      insanoğlu evet doyumsuz:)
      sevgiler, öpücükler tatlımm

      Sil
  15. Cemal Süreya diyeyim o zaman bende bir parça :

    "...
    yakasında kocaman bir düğme
    sevinci bitiştirince acıya
    ayıran kuşkuyu inançtan
    yağmurun yağması iyidir
    bir çerkez mızıkası gibi rengarenk
    iki adet kuş çantasında "

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzell..bayılıyorum böyle şiir paylaşımlarına:)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram