26 Kasım 2013 Salı

kayıp


Tuhaf bir oyundu. Gizlenmiştim ben ve milyonlarca insan beni arıyordu. 
Çıksam sobelenecektim sanki; çıkmasam annem çağıracaktı.
Ne elma dediler çıktım, ne armut dediler baktım.
Üstünden nice zaman geçti, takvim yaprakları birikti, mevsimler döndü. 
Tozlandı her şey, kalbimin bir köşesi tozlu bir gömüt gibi.
İçinde senden kalan kurutulmuş çiçekler, söylenmemiş şarkılar, okunmamış şiirler…
Sana uzanan ama asla sana ulaşmayacak sözcükler..  Yürek izlerin silinmemiş orada..
Sıkışıp kaldım  onlara.  Yine aynı his! Çıksam sobelenecektim, çıkmasam yıkım olacaktı. 
Sonra sen gelmemeyi seçtin ben de beklememeyi ve sonsuza kadar mutlu yaşadı diğer insanlar…

16 yorum:

  1. hep o diğer insanlar mutlu yaşadılar zaten. Kim ki onlar neredeler hiç bulamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar bize hep uzaktı ya da biz onlara uzaktık hep..

      Sil
    2. Diğer insanları boşver çık sobelen, gözlerine bak. Gördüğün hiçse üzülme bırak öylece, değiştir hayatını. Gördüğün sevgiyse kal yanında sıkıca sarıl, çıkar tadını.
      :)

      Sil
    3. onlara yürümeye kalksak çok mu yorulurduk Bahar... ne kadar uzaklardı kim bilir umutlarımıza...

      Sil
    4. Pe hito

      Evet insanları boşvermeli, gizlenmemeli, yüzleşmeli artık:)

      Sil
    5. Serkan Aydemir

      En iyisi onlarsız yaşama alışmalı Serkan:)

      Sil
  2. sıkışıp kalmak iki şeyden birini seçmek ama aslında ikisinide seçmek istememek. durdurabilsek ya arada zamanı :))

    YanıtlaSil
  3. Her cümleyi onunla doğurup
    sonra idam edersin adı sensizlik olan
    o ıssız diyarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra o ıssız diyarda büyütürsün düşlerini sözcüklerini..

      Sil
  4. çok güzel. gerçekten güzel.
    bunu sen mi yazdın mavim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yazdım aliscim
      beğenmene sevindim:)

      Sil
  5. saygıyla eğiliyorum tatlım..
    iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alisimm, şekerim ben de kocaman öpüyorum seni
      sen de iyi ki varsınnn:))

      Sil
  6. ne güzel bir sayfa bu böyle.bir çok paylaşımını okudum zevkle.vaktim oldukça okumaya devam etmeliyim kesinlikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:))
      ne mutlu ettiniz ziyaretinizle.
      ben de yazılarınızı okuyacağım
      sevgiler.

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram