26 Kasım 2013 Salı

Kalbim uzun menzilim benim


Ben ona dedim ki mutlu yaşadı
Suyun üç hali var
Dördüncüsü sensin.

Taşların saltanatında
Bir gönül iklimiyim
Ağzımda esensin.

Rüzgârla yaprağın aşkı
Neyse dört mevsim
Öyle süreceksin.

Eşiğinde duracağım
Yıpranmış ve kirli
Kirpiğinle sileceksin.

İnsan adım atmazsa
Gidemez ki iyiliğe
Hüznümü düzeltensin

Benim geldiğim geçmiş
Çok açık bir yazıdır
Parmağınla okuyansın.

Zamanı saymayı
Yeniden öğreniyorum
İbresin çekisin yelkovansın.

Kalbim
Uzun menzilim benim
Yolumu karşılayansın.

ben ona dedim ki
Bütün kuşlar tünedi
Göğsümdeki tek kanatsın.


Şükrü Erbaş

6 yorum:

  1. Kendi kendine ilk merhabayı edip yüreğini tanımadığı okyanusa yelkenlerken, inanıyordu hala doğacak güneşlerin olduğuna. fakat O' , bulut kubbeli ,yollarina buzlar nakşedilmiş ve gözlerinden hiç anlamadığı şarkılar süzülen fakat her kelimesinin kalbine saplandigi kardan adamların olduğu şehir bile diyemeyeceğimiz tanımsız doyumsuz veya garip diyebilecegimiz bir yer'in çocuğuydu O... İnandığıni göremediği gibi görmemişti hala baharı çünkü O' sonbaharındı, zararına ticaretinin kârlı olduğuna inandığı, yapraklarının terk ettiği dallarına konmaya kıyamadığı sığırcıktı Kumruydu O' , yaşamın terk ettiği bedenine umut olan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yazıyorsun bir blog açsana:)

      Sil
  2. Sade, açık, hoş. Çok beğendim ve yazarı araştırmaya gidiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinn:)
      şiir seviyorsan erbaş ı okumalısın.
      görüşmek üzere, sevgiler.

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram