3 Ekim 2013 Perşembe

Yakarış I


Mutluluk bir seçim. Orada öyle bakıyor. Dışarıdakiler. Onlar da bakıyor. İçimdeki enerjiyi yerle bir etmek için sözleşmişler. Anı kolluyorlar. Öyle acizler ki… Başkalarını yaralamakla mutlu oluyorlar. Öyle küçükler ki.. Onlar, bu kadar küçükken ve bu kadar zavallıyken nasıl oluyor da benim anımı karaltabiliyorlar. Bu bir çelişki. Buna izin vermeyeceğim asla izin vermeyeceğim...

Kutsa beni tanrım.. Ruhumu onların kirliliklerine bulaştırma. Onların oyunlarında kahraman olmayacağım diri bir içgörü ver bana...



"sevgili tanrı; 

beni bir kuş yap ki buradan çok ama çok uzaklara uçup gidebileyim."

10 yorum:

  1. bazı insanlar öylesine mutsuz ve boş ki, içlerindeki boşluğu başka insanların acılarıyla doldurmaya çalışıyorlar sanki. belki kendi mutsuzluklarını unutmak için veya "eşit" hissedebilmek içindir, kim bilir?...
    çevremizdeki tüm insanları seçebilme özgürlüğümüz olmadığına göre, bu tip insanlardan korunma yolları bulmamız gerekiyor kendi kendimize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaptıkları ile mutlu olmuyor aslında o insanlar ruhları hep ızdırap çekiyor,
      Onların karalıklarından uzak tutma yollarını öğretmeliyiz kendimize aliscimmm,
      sevgiyle.

      Sil
  2. İnsanlar hep başkalarının mutsuzluklarından mutlu olurlar,o yüzden ki içimizde ki yaray çok dışa dökmüyoruz açmıyoruz yüreğimizi bize sevinen insanlara....

    "sevgili tanrı;

    beni bir kuş yap ki buradan çok ama çok uzaklara uçup gidebileyim."keşkeeee be mavimm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizi gizlemeye çalışıyoruz o yüzden.

      güzel bir dua değil mii:)
      sevgiler

      Sil
  3. Tanrım aynısından bana da lütfen ..

    YanıtlaSil
  4. döktürmüşün yine jujum:)

    YanıtlaSil
  5. "sevgili tanrı;

    beni bir kuş yap ki buradan çok ama çok uzaklara uçup gidebileyim."

    Nasıl ihtiyacım var,sevgili tanrı duysana benide...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi güzel yerlere uçur tanrımm:)
      sevgiyle.

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram