28 Ekim 2013 Pazartesi

şekerimsi :)


"Tanıdığım en güzel insanlar, yenilgiyi, acıyı, mücadeleyi ve kaybı yaşamış olan ve diplerden çıkış yolunu kendileri bulmuş romantik olan insanlardır. Bu kişiler yaşama karşı geliştirdikleri kendine has takdir, direniş, duyarlılık ve anlayışla; şefkat, nezaket, bilgelik ve derin sevgiden kaynaklanan bir ilgi ve sorumlulukla doludurlar. Güzel insanlar öylece ortaya çıkmazlar; onlar oluşurlar…"

                                                                                                    Elisabeth Kubler Ross
                                                                    şarkı

10 yorum:

  1. bu şeker çok ama çok tatlıymış:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel söylemiş...
    :)

    YanıtlaSil
  3. Resme bayıldım, ve kendimi o kadar kötü hissettiğim zamanlarda nasıl iyi geldi bu söz :) Oluşuyorum yavaş yavaş evet evet :))

    YanıtlaSil
  4. Söz de aklıma yer etti ama şarkı nasıl tatlıymış :))
    Hadi kalk kıpırda biraz diyor bana :))

    YanıtlaSil
  5. Seni kaybetmekten korkuyor kalbim
    Ay ışığı ne güzel
    Ben kaplumbağalarını terbiye eden
    Kilitli kaldım bi masalda
    Elmaaaaa

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram