6 Ekim 2013 Pazar

Anneyi Sevmek..


Sarah Butler'in " Sevgi Hakkında Öğrendiğim On Şey " adlı kitabında annesini sevmesinin on nedenini açıkladığı kısım:

1- Beni güldürürdü.

2- Aklımdan neler geçtiğini bir şekilde bilirdi.

3- Hayatımda gördüğüm en güzel saçlara sahipti.

4- Eğitimimi boşa harcamamı, hayatta belli bir hedefim olmamasını umursamazdı.

5- Kendine has bir enerjisi vardı.

6- Bana British Museum'daki o korkunç derecede kıymetli porselen yassı şişeleri hatırlatırdı.

7- Adımı sanki çok özel bir şeyi telaffuz ediyormuş gibi söylerdi.

8- Dikkatini bana verdiğinde, dünyanın geri kalanı bulanıklaşırdı adeta; sadece o ve ben  kalırdık.

9- Beni olduğumdan daha cesur sanırdı.

10- Benimle birlikte olmak istediğini düşünüyorum; gerçekten inanıyorum buna...

12 yorum:

  1. kendine has enerjisi asla bitmezdi..

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş =) annelik ne yüce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sevginin dillenmesi zor ama güzel noktalar yakalamış
      ah annelik..

      Sil
  3. Kendinden vazgeçip bizim için kaldı

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok hoş,ancak 8 numara beni düşündürdü. Ben kızımı dinlerken, aynı anda 3 başka şeyi daha düşünüyorum :( Çokça ilgileniyormuş, dinliyormuş gibi yapıyorum ama hissediyormudur ki :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar yoğunuz ki aynı anda birçok şeye yetişmeye çalışıyoruz ferdacım

      çocukların sezgileri çok kuvvetli..

      Sil
  5. Ne yazık ki ortak nokta da buluşamadık yazarla .. Anne denildiğinde bağdaştırabileceğim tek şey vitrin camlarıdır heralde ya da buz kalıpları , bilmem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin farklı bir yolculuğu oluyor hayatta..

      Sil
  6. Annemin ölüm yıl dönümü 6 ekim:( Anne çok başka çoook:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah çok üzüldüm:(
      mekanı cennet olsun.
      en güzel sevgi onların ki...

      Sil