25 Eylül 2013 Çarşamba

Tutun çekin beni şalalalaaa :)


Tutun çekin beni, sıcak çay eşliğinde bir sosyolog ve iki öğretmenli bol kahkahalı güzel kitap, film sohbetlerine. Okulda, teneffüste bile nöbet tutup haşatı çıkmış bir öğretmeni gülücüklerle karşılayan sıcak kalplerin birleştiği sofralara açılan evlere. Sonra o öğretmen dinlenirken kışlık bamya ve taze fasulye ayıklayıp difirize atan aile saadeti kokan mutfaklara :)

Biri kardeş, biri kuzen. Biri bal, biri kaymak. Ne şanslıyım ya. İyi ki varsınız şeker parçalarım.






Başak tarlalarında yetiştirdiğim sevgi tanelerini sunarım size...

20 yorum:

  1. Hayatın arasına saklanmış, kaçamak , kocaman mutluluklar bunlar:-)

    YanıtlaSil
  2. o gördüğüm kitap "cehennemin dibine git" mi gerçekten :)))
    erdal abi ile tanıştığımda henüz o kitap düşünce aşamasındaaydı. adı da "sen şimdi gidicen ya, s.ktir git!" olarak planlanıyordu. izin çıkmadı tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet geçen yıl bu zamanlar ben okumuştum şimdi kardeşim okuyor:)
      demek tanışıyorsun ne güzel,etkileyici bir kitap bence.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Amin büşracım:)
      gülümsemelerimiz bitmesin..

      Sil
  4. Afiyetler olsun,neşeniz bol olsun,sevgiyle yoğurulun:)Çok öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel dilekler.
      amin hep beraber tubacım:)

      Sil
  5. çaylar kurabıyeler hersey cok nefıs gorunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep beraber yaptık güzel oldu sen de olsaydın öykücüm:)

      Sil
  6. sen de iyi ki varsın şeker parçam:)
    gel keyfim gellll seninle olmak apayrı bir duygu jujum:D

    YanıtlaSil
  7. canım benim ya sen var ya dünyanın en temiz kalpli insanısın o güzel sohbette olduğum için çok şanslıyım elsaaa seni de çok seviyorum bennnnnnnnnn:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikiniz de dünyanın en tatlı insanları arasındasınız,iyi ki yanımdasınız:))

      Sil
  8. Ne de tatlısınız ki :)
    sohbetin dibine vurmuşsunuz anlaşılan ohh gel keyfim gel,
    Mutluluğunuz daim olsun eee miii :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım
      hepimizin mutluluğu daim olsunn:)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram