8 Eylül 2013 Pazar

Rüzgar bizi taşıyacak..


..." Hayatlarımızın anlamı üzerine konuştuğunuzu duydum. Ve sanatın bencil olmayışı. Örneğin, müziğe bakalım. O gerçekliğe,her şeyden daha az bağlıdır. Ya da bağlıysa bile, fikirlerle değildir, mekaniktir. Basit bir ses. Çağrışımlardan uzak. Ama yine de müzik, bazı mucizeler gibi, yüreğimize ulaşmayı başarır. Bizim içimizdeki, düzenlenmiş seslere tepki veren kısım neresidir? Bunu büyük bir zevk kaynağı haline getiren... Bizi duraksatan ve bir araya gelmemizi sağlayan? Buna neden ihtiyacımız var? Daha önemlisi, kimin için? "Kimse için değil ve sebebi yok" diyebilirsiniz. Bencillik etmeden. Ama, hayır. Ben böyle düşünmüyorum. Sonuç olarak, bence her şeyin bir anlamı var. Anlamı ve sebebi."
                                                                                                                       -Stalker-




Tüm zorluklarına rağmen yaşam, içimize bir nota bırakır. Direnme notasını bir zarfa koyar ya da ılık bir esinti ile yüreğimize fısıldar.  Gülücükler belirir yüzümüzde.. Birden gizli bir güç aşılanır sanki dağarcığımıza. Baş eğdirmeyen umut, bir kuş olur çıkar altın kafesinden dolaşır göğümüzde. İşte öyle bir şey, müzik...

12 yorum:

  1. Bence de her şeyin bir anlamı ve sebebi var. Etkiyelici bir yazı.

    YanıtlaSil
  2. duydum ve geldim,teşekkür :)

    YanıtlaSil
  3. Şu an bu şarkıyı dinlerken bilmiyorum ama tam duygularımın karşılığı oldu sanki.Sözlerinin anlamını bilmeye gerek yok,ne hissediyorsam onu anlatıyor işte..

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar iyi geldi yazın anlatamam.

    YanıtlaSil
  5. geceme ışık oldu.. ışığın hiç sönmesin e mi ?
    :)

    YanıtlaSil
  6. Anlam anlam anlam çoğalalım bir müziğin notasına yapışalım:)

    YanıtlaSil