15 Eylül 2013 Pazar

Hafta sonu ev aktivitesi


Nişasta ile Oyun:

Biraz su, biraz nişasta ve gıda boyası (yoksa parmak boyası da olur) hepsini karıştırıp akışkan bir sıvı elde edip çocuğunuzun duyularını uyarabilecek pratik bir ev eğlencesi yapabilirsiniz. Katılaştığında sulandırarak tekrar tekrar kullanabilirsiniz.

Kaynak: Çocuklarımla büyürken



















Panda Evi

Bunu da bir montessori blogunda gördüm. Renkli yazıcım olmadığı için önce, dosyanın renksiz halini çıkardım. Gülce ile önce evi boyadık sonra kesip yapıştırdık. Oyuncakları ile pandaları ziyarete gittik, onları konuşturduk.






Araba ile Labirent Bulmaca Oyunu

Dosyanın çıktısını alıp boyadık, bir kartona yapıştırıp araba ile evin doğru yolunu bulmaya çalıştık.

Kaynak: Tepehomegiller

9 yorum:

  1. Evde her turlu copu aktivite yaparim diye biriktiren ben gida boyalarimin tarihi gecti diye copa attigima inanamiyorum. ne guzel yapmissiniz aktivitelerinizi. Bu arada blogunuzu yeni kesfettim. bana da beklerim sudagidan.blogspot.ch

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:))
      bizde de gıda boyası yoktu evdeki parmak boyasını kullandım. eğlenceli bir faaliyet oldu.
      tabii uğrarım.
      sevgiyle..

      Sil
  2. Harika oyunlar,hele arabalıya bayıldım.Şimdi ne güzel inkanlar var,çıktı alabiliyoruz,oyunlar yaratabiliyoruz,aslında çok şanslılar,sıkılmalarına imkan yok:)Bu kaynaklara vakti geldiğinde başvuracağımdan emin olabilirsin,çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubacıım o tam ege ye göre:) evet bu imkanları sonuna kadar kullanmalı.
      öpüldünüz tatlı ege ve annesi:)

      Sil
  3. etkinliğini ve bileziklerini yerim senin balım benim:)

    YanıtlaSil
  4. benım kuzum nasıl oynar bunlarla tan 1 dk surer o yun sonra dagtmaca:) ahhaha:)

    YanıtlaSil
  5. Ne faydalı bir çalışma olmuş Bahar cım :) Çok eğlenmiştir kuzum eminim :)

    YanıtlaSil