4 Ağustos 2013 Pazar

Hayatımın şarkısı, kendime..





şu sahte yaşamından sıyrıl bir daha.. 
ne olursun, bırak tüm alışkanlıklarını… 

göreceksin, yaşanıyor ihtiyaç olmadan yardıma… 

pek çoğu var öğreneceğin dahası… 

ileriye atacağın her adımda… 
karşına çıkacak her sorunda… 
ben olacağım senin yanında 
ortasından geçeceğin her sokakta… 
evvelinde bulunmadığın mekânlarda… 
ben olacağım senin yanında… 

lili… 

biliyorsun bizim gibiler için bir yer var hâlâ… 
her damarda dolanır aynı kandan… 
seni melek yapanın kanatlar olmadığını anlarsın… 
tek yapacağın çıkarmak kötülükleri aklından… 

ileriye atacağın her adımda… 
karşına çıkacak her sorunda… 
ben olacağım senin yanında… 
ortasından geçeceğin her sokakta… 
evvelinde bulunmadığın mekânlarda… 
ben olacağım senin yanında… 

lili… 

bir busedeki göz açıp kapanmada bulacağız cevabı… 
it tüm korkularını gölgelerin derinlerine… 
benzeme sakın renksiz bir hayalete… 
çünkü hayatın en güzel resmi senin içinde…

19 yorum:

  1. İyi ki böyle şarkılar var. Bizim gibiler için bir yer var hâlâ ve bu şarkılar bizi oraya yönlendiriyor.

    YanıtlaSil
  2. bak şimdi sen yazınca ben de düşündüm :)
    benim hayatımın şarkısı yokmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ben de severek dinlediğim için öyle dedim:)

      Sil
  3. sözler çok güzel:)
    ara sıra kendimize şarkılar sunup o şarkının melodisinde bulmak kendimizi ne kadar da güzel.
    yaşanan günlerin fonundaki vazgeçilmez müzikler:)
    ayrıca müzik zevkimizin de benzediğini söyleyebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet unututlmamalı:)
      müzik iyi ki var.
      anların melodisi,mesela bu yazın melodisi sizin oralarda Pink olmalı:)
      ne güzel
      :)

      Sil
    2. kesinlikle:)
      gelsin Pink,benden sana:)

      Sil
  4. sen de, biriktirdiklerinde ne çok şey buluyorum Bahar, yüreğinin saklı bahçesinde huzurluyum. Sayende heybeme yeni ve kaliteli bir şarkı, anlamlı ve harika dizeler katıldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli masalım, senin bana yansıttığın huzur da öyle ayrı..
      Ne güzelsin..

      Sil
  5. Bu kısım işime yarayacak galiba, teşekkürler.

    "İleriye atacağın her adımda…
    Karşına çıkacak her sorunda…
    Ben olacağım senin yanında…
    Ortasından geçeceğin her sokakta…
    Evvelinde bulunmadığın mekânlarda…
    Ben olacağım senin yanında…"

    YanıtlaSil
  6. Şarkıyı çok merak ettim ama saat geç,eşim tv izliyor yarın inşallah,öptüm:)

    YanıtlaSil
  7. sözler güzelll :) şarkıyı da akşama dinlicem :)

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram