4 Temmuz 2013 Perşembe

Başıboşluğun kıyısında :)


İnsanın sabah uyandığında işe gitme zorunluluğunun olmaması kadar büyük bir keyif yok. Bir temmuzdan beri başlayan tatilimin ilk anlamı bu  benim için. Erken uyanıp işe koşuşturma telaşesinin olmaması. Tatile henüz çıkmadık ama evde başıboş saatler geçirmek yaşanılası bir rahatlık.

Bazen açıyorum The Beatles'ı eski  filmlerdeki hippiler gibi dans ediyorum bazen de açıyorum aylak adamın playlistini hüzün içiyorum o şarkılarda. Bazen de hünerli ev hanımı moduna giriyorum çaydanlığı parlatıyorum, çamaşır makinesinin deterjan kısmına çamaşır suyu, yumuşatıcı gözüne sirke koyup boş çalıştırıyorum. Makineyi ayda bir böyle temizlemek gerekiyormuş. Durduk yere iş çıkarıyorum kendime:)
Bazen de şımartıyorum kendimi meditasyonlar, parfümler ılık banyolar, maskeler falan.. Rahat rahat yapmadığım şeyleri gerine gerine yapıyorum işte:)  Çünkü çoğu zaman elimizdeki vakti  programlamadan yaşamak gerekiyor. Akışına bırakarak ve kafana estiğince yaşamak, hayatı duyumsamanın en doğru yolu...

Gülce ile istediğimiz zamanda kahvaltımızı yapıyoruz. Değişik kahvaltı seçenekleri deniyoruz. Kahvaltı sonrası işe koyulmadan evvel balkonda bol sulu bir etkinliğimiz mutlaka oluyor. Havuzunu dolduruyorum onun içinde oyuncakları ile oynuyor.  Ben de onu izleyerek çayımı yudumluyorum. Bol bol yaz meyvelerinden yiyoruz ve tabii dondurma. Oyun faslının ardından duş aldırıyorum ona, sonra evi toparlıyorum.

Bu kız çocukları öyle cilveli ki, kendilerini sevdirmek için her yolu deniyorlar. Misal, ben çamaşırları katlıyorum geliyor yanıma " Anne sen dünyanın en güzel çamaşırcısısın" diyor:) Kitap okuyorsam " Dünyanın en güzel kitap okuyan annesi" diyor.Veya bir şey isteyeceği zaman: "Prenses annemi çok seviyorum" diyor. O an onu kırmak hiç bir şekilde mümkün olmuyor.Bunların dışında resim yapıyoruz, puzzle yapıyoruz beraber. Akşam üstleri parka gidiyoruz. Meraklı minik okuyoruz okulca aldıkları etkinlik kitabından her gün üç sayfa yaptırıyorum.
Bir de platese her yazın başında olduğu gibi başladım. Umarım düzenli bir şekilde yaparım. Bilgisayarımda sorun olduğu için film de izleyemiyorum. Bir an önce onu da bir bilgisayarcıya göstermem gerekiyor. Zira bu zamanları verimli bir şekilde değerlendirmeliyim.

İşte böyle cancanlar bizim için tatil başladı dilerim siz de güzel anlar sığdırırsınız tatilinize. Hepinize sorumsuz zamanlar diliyor ve öpüyorumm:))

24 yorum:

  1. Yazın evde boş boş oturmak bunaltıcı olabilir. Fakat kışın evde bir bardak sıcak içecek ile oturmanın keyfi bir başkadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde de yapacak bir şeyler buluyorum aslında.
      Daha sıkılmadım ama hakikaten çok sıcak ve insan kışı aramaya başlıyor:)

      Sil
    2. Büyük özlem ile bekliyoruz :)

      Sil
  2. Bence günleriniz gayet güzel geçiyor görünüyor. İnsan illaki yapacak bir şeyler bulur, bulmaz mı hiç:). Sizin de öyle olmuş bence günlere güzel denmesi için harkulade enteresanlıkta olaylara gerek yok, yaşamın kendisi zaten yeterince enteresan;) Güzel geçiyor günleriniz ne mutlu:) kız çocuklar aynen öyle oluyor galiba benim henüz yok.. Bir gün belki ben de tadarım. Sevgiler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım evdeyken muhakkak yapacak işleri oluyor insanın:)
      yaşamı biraz da böyle yormadan tüketmek lazım. Sade ve keyifli. inşallah sen de en kısa zamanda o duyguyu tadarsın:)
      sıcacık sevgilerimle...

      Sil
  3. Ne kadar dolu-boş yaşıyorsun tatilini,ben bayıldım yaptıklarına Bahar cım, hele Gülcem in sözlerine, cilveli laflarına hepten bayıldım :)
    Çalışıyorken, şunu yapabilsem,şurada olabilsem diye iç geçirdiğimiz şeyleri yapmaya gayret etsek ne güzel olur,ben hep unutuyorum telaşeli hayatımdan dolayı ama sen unutmamışsın...ne güzel :)
    öpüyorum ana-kız ikinizi de :)iyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülce yi hakikaten yaşamak gerekiyor:) onların o masum dünyaları ile hayatı algılamak keyifli aslında.
      sen de tatilde telafi edersin ferdacım
      biz de sizi öpüyoruz:)
      huzur hep seninle olsun...

      Sil
  4. keyifle geçsin tatiliniz inşallah öperim sizi canlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sevgılım gelmiş:)
      çok teşekkür ederiz canım benim
      biz de batıkan ı ve tatlı annesini öpüyoruzz:)

      Sil
  5. Ne kadar çok eğleniyosunuz siz Gülce ile :)
    Okullar kapandı ama ben evde boş boş oturmaktan sıkıldım doğrusu :)
    Hep böyle geçsin tatiliniz :) Sevgilerlee...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kafamıza göre ama dolu yaşıyoruz:)
      daha sıkılacak vaktimiz olmadı
      senin de güzel geçsin tatilin:)
      sevgilerimle

      Sil
  6. Ah şu sanayi devrimi hepimizi mahvetti.Çook çook eskiden insanlar misal bir ayakkabı satarmış,o parayla 1 ay geçinirmiş,ya da takas sistemi varmış.Nerden çıktı bu hergün işe gitme devri!!Ömrümüzün çoğu işlerde geçiyor.Aylaklık kadar güzeli yok:)Gülce'nin cilvelerine bayıldım,kız çocukları tam prenses doğuyorlar:)Keyfini sür şekerim,hiiiç acele etme,tadını çıkar:)Umarım bir gün hayatımız hep tatil gibi olur,amin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylaklık çok güzell,insan özlüyor:)
      Kız çocukları çok yaman erkek çocuklarının da farklı oyunları vardır heralde:)
      Çocuklarla keyifli oluyor gerçekten
      bu güzel dileğine ben de aminn diyorum:)
      sevgilerimle

      Sil
  7. Tatil gibisi yok :) İyi tatiller dilerim sana. Gönlünce. Sağlıkla... Bu arada ben çamaşır makinesini bir kez senin dediğin gibi yaptım. Evi kloraklı köpükler bastı :) Çok mu koydum anlamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahucum hepimizin güzel geçer umarım:)
      Ben yaptım da öyle birşey olmadı belki de çok koymuşsundur:)

      Sil
  8. Mavimm senin adına çok sevindim tatlım,stresten uzak bir tatil diyorum sana,her zaman gördüğün insanları görmemen iyi oluyor arada..göre göre insan sıkılır anacım,kızının hitap şekline bayıldım yerim ben onu,keşke benim de böyle kızım olsa(çok uzak hayali bile imkansız)neyse bebeğim keyfin bol olsun şekerim..huzur diliyorum sana bu tatilde..seni ve kızını kocaman öpüyorummmmmm muck mukckkkckc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım o iş rutininden uzaklaşmak hakikaten çok ayrı
      sana da güzel tatiller dilerim:)
      inşallah senin de bıcır bıcır konuşan çok şeker bir kızın olur:)
      Belli olmaz öyle deme
      huzur ve mutluluk hep seninle olsun
      çooook öpüyorummm:)

      Sil
  9. Ah o miniğin gıdığından kocaman bi' öp benim için =) Huzurlu günleriniz daim olsun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam nefescim hemen öperim
      huzur hepimizle olsun:)

      Sil
  10. e bir zahmet yüzünüzü de görebilsek tam olcak:)

    YanıtlaSil
  11. Bi deniz kokusu gelseydi bizim buralara da güzel olurdu =)
    İmrendim çokça
    İyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz kokusu biz de henüz alamadı ama yakın bir zamanda alacağız
      sana da gönderiyorum canımm:)
      sana da güzel tatiller.

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram