6 Haziran 2013 Perşembe


"Küçükken herkes akıllı, ben aptalım sanırdım.
Biraz büyüdüm; herkes aptal ben akıllıyım sandım.
Uzun zaman önce; “herkes kör, bir ben mi görüyorum?” diye sordum.
Akabinde; “bir ben görüyor, bir ben duyuyor olamam!” dedim, sorguladım.
Şimdi ise; sayesinde, hakikatin neresinde durduğumun farkındayım….
Hatırladım…
Hiç kitap okumayan bir adam niçin merak eder seneye yazılacak kıtapları?
Bu dünyada bile yaşamayı beceremeyen niçin merak eder diğer gezegenlerdeki hayatı?
Geçmiş ve bugün ne zaman bitirildi de gelecek sorgulanıyor?…
İşler hala kalleşçe hallediliyor ikili ve uluslararası ilişkilerde…
Her ülkenin sınır komşuları dost ve kardeş düşman ülkeler…
Doğru düzgün top bile oynayamıyorlar kavgasız! 
Oyunları savaş gibi görenler savaşı da oyun gibi görüyor elbet…
Aynı kadına sevdalananlar birbirini vuruyor, aynı şeyden nefret edenler can ciğer arkadaş…
 "
                                                                                                          Y.E.

12 yorum:

  1. acıların tadı aynı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes duyumsayabilse keşke..

      Sil
  2. Büyük bir oyunun içindeyiz,ya görmezden gelip kendi oyunumuzda oyalanacağız,ya da görüp oyunun kurallarına göre oynayacağız.Her ikisi de kötü.Bir başka seçenek var ki o da,hem görüp hem bilip,oyun dışı kalacağız.Malesef dünyanın geldiği nokta bu Baharcım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubacım evet çok üzücü.Oyunların içinde bir canlı büyütmek en zoru..görmezden gelip kendi oyunumuzda oynasak bile gerçekler er ya da geç çarpacaktır bize.o nedenle görmeli göremeyenlere göstermeliyiz..

      Sil
  3. Her kelime birbirinden anlamlı.

    tubanne' ye "oyun dışı kalmak" cümlesine kadar katılıp şunları eklemek istiyorum. Oyun dışı kalalım sonra gerçekleri yazalım ve herkese gösterelim. Dünya bu hala geldiyse de biz değiştirelim.

    Çocuklarımıza böyle bir Dünya bırakmayalım ve gençlere destek olalım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyasi tezatlıklardan,bölüşümlerden uzaklaşıp ortak bir amaç etrafında toplanmalıyız bu günlerde.
      Gerçekleri üzerimizde oynanan oyunları farkındalık yaratmaya çalışarak ifade etmeli,yargılansak da bu tavrımız için bundan vazgeçmemeli.
      Çocuklarımız için daha aydınlık ve daha güzel bir dünya için zihinlerimizi kapatmamalıyız.

      Sil
  4. Keşke herkes senin gibi düşünse bahar; ama çoğu düşünmüyor bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerçevlenlendirilmiş,dayatılmış yaşamımızın uzağından da bakabilmeliyiz..

      Sil
  5. öyküyü bir an önce yayınla çok güzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi öyküyü rüyanda mı gördün:)

      Sil
  6. Hepimiz aynı soruları sorgulayıp, aynı cevaplara ulaşıyoruz desene.. İlk resmi okuyunca o kadar şey canlandı ki kafamda anlatamam.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz aynı şeyleri hissediyoruz aslında
      güzel bir gelecek insanca bir yaşam..

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram