5 Haziran 2013 Çarşamba

Gülce'nin dilinden bugün


Bugün benim için önemli bir gün. Birincisi Miraç kandili, bu kandilde tüm insanlar için birlik, beraberlik, barış, sevgi ve dayanışma istiyorum Allah'tan.
İkincisi, bugün Dünya Çevre Günü. Herkesin çevre gününü kutluyorum. Daha temiz ve yeşil bir dünyada büyümek istiyorum. Herkesin duyarlılığının arttığı bu günlerde insanların kendi adlarına bir ağaç dikmesini istiyorum.


Sahnede ben

Bu gün münasebetiyle okulca çok güzel bir program hazırladık. İnsanların çevreye duyarlılığını anımsattık ve artık malzemelerden yapılmış elbiselerimizle bir defile yaptık. Çevre demişken, günlerdir insanların bir park için kavga ettiklerini gördüm televizyonda. Annemle babam sürekli televizyona yapışmış bir vaziyette, olan biteni izliyorlardı. Bense meraklı gözlerle onlara bakıyordum.

                                                              Gösteri sonrası 

Geçen gün annem arkadaşı ile konuşuyordu. İnsanlar bir parkla, uyandıkları uykudan uyanmışlar. O parkın ağaçlarına sarılmışlar. Sonra  günlerce toprağına bakmışlar o parkın, toprakla oynayıp onu eşelemeye başlamışlar. O toprağın altına gömdükleri tüm haksızlıkları fark etmişler. Her görüşten insan, bu haksızlıklar için, daha adil, daha aydınlık  bir ülke için mücadeleye başlamış. Bu mücadeleyi duyması gereken büyükler duymuyorlar, görmüyorlarmış.Onlar, o insanların kafa renkleriyle kavga ediyorlarmış. Ben anlamıyorum bu olaylardan ama kavganın bitmesini ve orada direnişte bulunan insanların gülümsemelerini istiyorum artık.

                                                 Canım öğretmenim ve sevgili arkadaşlarım

Dönelim programımıza...İlk defa büyük bir salonda tüm insanların gözü üzerimdeyken sahneye çıktım. Annem bana artık malzemelerden balerin elbisesi yapmıştı. Onunla sahnede hiç heyecanlanmadan yürüdüm. Çok güzeldi ışıklar, sahne ve meraklı gözlerim .Sahneye çıktığımda annemin gözleri doldu.
Etkinlikten sonra arkadaşlarımla resim çektirdik. Annemin arkadaşı Bedia teyzem ve onun çok sevdiğim kızı Binnevş bu güzel günde bizimleydi.Yemek yedik, dondurma yedik ve Binnevş'le yorulana kadar oynadık. Çok yorucu ama çok güzel bir gündü.

                                      Gösterimin görünmeyen  kahramanı annem ve ben

16 yorum:

  1. Mihraç kandilin mübarek olsun, Dünya çevre günümüzde kutlu olsun... Ne güzel de yazmışsın programı küçük gülcenin ağzından:))) yarınlar bu ufaklıkların olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de canım
      onun hislerini kendi hislerimle harmanlayıp aktarmaya çalıştım.
      amin..

      Sil
  2. harikasınız siz yaaa:))

    YanıtlaSil
  3. Bak seni bir yerim aklın şaşar Gülceee
    maşallah sana sonsuz kere :)
    Çok güzel olmuşsun kostümünle
    Kutluyorum seni ve anneni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrecim hem şaşkın hem de mutluydu küçük hanımımız:)
      teşekkür ediyoruz ada ile seni sevgiyle kucaklıyoruz..

      Sil
  4. Amanda amann maşallahh :)
    hayırlı kandiller dilerim bendee.

    YanıtlaSil
  5. Canım Gülcem,güzel kızım;senin ve aileninde Miraç Kandili mübarek olsun,ayrıca Dünya Çevre Günü kutlu olsun. Senin bu güzel dileğini bu hafta değil ama önümüzdeki günlerde gerçekleştirmeyi çok isterim. Naz ile birlikte bir ağaç dikmeye söz veriyorum,hatırlatma için çok tşkler canım :)
    Annenle çok güzel bir elbise hazırlamışsınız,bir kez daha kutluyorum sizi,çok yakışmış birtanem,hergününün böyle renkli,böyle mutlu geçmesini diliyorum,gözlerindeki ışık hiç solmasın gülüm :)
    Yaşanan olaylarla ilgili söylenecek çok söz var ama en önemlisi, sizlere güzel yarınlar bırakabilmek için doğan güneşin güzelliğini farket yeter,biz büyükler umutluyuz,sizde mutlu olun inşallah :)Evet...Herşey Çok Güzel Olacak :)
    Son fotoda annenle bir harikasınız,yanacıklarınızdan öpüyor, sevgiyle kucaklıyorum sizi :)
    sevgiler...Ferda Ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferdacım senin de kutlu olsun.
      Biz de bu dileği en kısa zamanda gerçekleştireceğiz
      Kıyafetimiz biraz sadeydi ama gülce ye çok yakıştı
      Güzel çocuklarımız daha güzel bir dünyada onurlu bir hayat sürerler inşallah
      bizde sizi öpüyoruz ve sıcacık sevgilerimizi gönderiyoruz..

      Sil
  6. Artık malzemeden balerin elbisesi demek ... hmm pek marifetliymiş anneciğin.
    Gülce ismin çok güzel be kızım. Dilerim üniversiteden mezuniyetlerini görüp yine ağlar güzel yürekli annen. Arkadaşının ismi de bir o kadar değişikmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalıştım
      beğenmenize sevindim:)
      Ne güzel dilekler hep beraber güzel günlerini görürüz umarım..
      Gülce gül gibi güle benzeyen anlamında,Binnevş de menekşe demek.
      sevgiyle..

      Sil
  7. tatlım benim ya içim geçe geçe bakıyorum ah ah nerede özlediklerim nerede gül kokulu minik yüzlüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "varsın her şey sonraya kalsın
      sonraya,en sonraya
      sözgelimi iki bin altı yüz kırk bir mil.bir papatya ne kadar uzağı görebilirse
      o kadar yakın kalplerimiz birbirine"

      Sil
  8. İkiniz de çok tatlısınız nazar değmesin :)) Gezi parkı bu kadar masumca anlatılırmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol burcucum,sen de öylesin:)
      çocuk işte masum tertemiz onlar,dünyalarının öyle kalması için uğraşıyoruz:)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram