27 Haziran 2013 Perşembe

Anne bakışı




Anne demek her şey demektir.
Daha da ilerisi olmalı.
Arkadaş,dost,öğretmen,her şey…
Onu hiç yargılamayacağım.
Aynı yollardan geçtiğimizi,aynı hisleri soluduğumuzu unutmayacağım.
Okuldan kaçacak ve ben bunu ilk kez görmüş,duymuş gibi davranmayacağım.Çünkü bende yaptım.
Aşık olacak,bunalıma girecek.Özel hayatına saygı duyacağım.Acısını yaşamasına izin vereceğim.
Annelik,gardiyanlık demek değil.
Benim kavramım da değil.
Eskimeyeceğim ve bu yüzden aramızda uçurum olmayacak.
Ben onun sahibi değilim ki.
Anne vasfına layık görülenim,yetiştirenim.
Uçması gerektiğinde,uçacak…
Düştüğünde hep burada olacağım.
Her ne olursa olsun !

6 yorum:

  1. işte gerçek bir annenin bakışı..

    YanıtlaSil
  2. Elsaya kesinlikle katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah bunu başarabiliriz Bahar cım,ben de aynı duygu ve düşünceleri paylaşıyorum seninle ama ne kadarını yapabilirim,şimdiden bilemiyorum :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaallah canım uygulayabiliriz:)
      istersek ve unutmazsak gerçekleştirebiliriz kim bilir.
      sevgilerimle..

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram