1 Mayıs 2013 Çarşamba

Mikrokozmozumdan:)


"Serüvene koşmak için trenler bekliyorsan,güneşi yakalayıp gözlerine yerleştirmek için,beyaz yelkenlerin gelip seni almalarını bekliyorsan,yarına inanmak için günbatımına,iyi kalpli görünmek için zayıflığa ve güçlü görünmek için öfkeye ihtiyacın varsa;demek ki, hiçbir şey anlamadın!"-J.Brel-

Yalan olmasın gümbür gümbür R.E.M.çalıyor ve elimde taze demlenmiş çayım.Yaz geldi evime.Akşam kızımın getirdiği bir demet iğdenin mis kokusu da yayılmış her tarafa.Hafif aralanmış balkon kapısından sızan güzel hava ve güneş beni çağırıyor.
Dün kışlık kıyafetleri tamamen kaldırdım,yıkadım,yazlık kıyafetleri,ayakkabıları,çantaları çıkardım.Dolapları düzenledim,eskileri ayırdım,ferahladım.
Ruhumdaki kabukları da sıyırdım,bana zarar veren her şeyi çıkardım hayatımdan.Yıllardır nereye ne tıkıştırmışsam kendime dair tek tek ortaya çıktıkları ve bana hesap sordukları iki haftanın ardından ateşkes ilan ettim.Hayat kısa,insanlar,olaylar için gerilmek anlamsız.
Bahçeyi gören bir balkonunuz,keyifle içeceğiniz bir çayınız varsa,sağlıklıysanız en zengini sizsiniz aslında.Sakin,keyifli,eğlenceli olmak lazım çoğu zamanda.
Bugünkü mottomuz bu:"sakin,keyifli,eğlenceli..."Hadi fır fır dolaşmaya:)


18 yorum:

  1. işte bu harika!iğdenin mis kokusu buralara kadar geldi..
    benim yerime de dolaş güzellik:))

    YanıtlaSil
  2. Bugün keyif günü, ışıl ışıl Baharcım, ne iyi olmuş eskileri yollamak, evi ve kendi ruhunu aydınlatmak...bir ara vakit yaratıp, kesinlikle yapmalıyım:) iyi oldu bu postun benim için, mesaj içerikli oldu kendi adıma:)))
    Sevgiler çiçekler kelebekler bizden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenmek ve yeniden taze bir başlangıç yapmak hep iyi gelir.
      İçindeki bu duyguyu uyandırmak hoşuma gitti:)
      bizden de öpücükler,sevgiler,kelebekler..

      Sil
  3. Merhaba!
    Ne kadar keyifli huzur dolu bir gün! Ordaymışım gibi oldu , bende açtım balkonumu koydum çayımı , ders çalışıyorum ama keyfime diyecek yok efendim :))
    Bir de alıntı müthiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinn:)
      Ohhh ne güzel böyle hissetmene çok sevindim
      Jacques brel ben de çok severim

      Sil
  4. Güzellikleri görebilmek önemli,güzel manzaralı bir balkonum var ama ben oradan kaç kez bakıyorum bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. Hii iğde kokusu gibi olur mu? :) Başlıbaşına huzur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılırım,bahar çok hoş ya her sokak başındaki ağaçlar çeşit çeşit çiçek kokusu yayıyor

      Sil
  6. Yaz geldi mi insanın içi kıpır kıpır..Enerji doluyorsun.Kırgınlıklar kızgınlıklar mı unut gitsin.Hayat öyle kısa ki düşünmeye bile gelmiyor.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğadaki hareketlilik bize de yansıyor,uyuyan ruhumuzu uyandırıyor
      evet kırgınlıklara çok takılmamak gerekiyor
      sevgiyle..

      Sil
  7. Ne güzelsin sen, söylesene hangi gökkuşağını çaldın ruhuna(:

    YanıtlaSil
  8. ne güzel söylemişsin Bahar cım :) en zengini biziz aslında,kocaman öpesim geldi seni :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkındalıkla yaklaşmak en güzeli değil mi Ferdacım:)
      ben de seni öpüyorumm
      sevgiyle..

      Sil
  9. Hadi gidelim o zaman :)) Ne güzel her bakımdan bahar temizliği yapmışsın. Hepimize lazım :) Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fır fır dolaşmak iyi gelir ama:)
      evdeki bahar temizliğini de tamamlarsam bitcek inşallah
      kesinlikle arınmak hepimize lazım
      bende öpüyorumm

      Sil