29 Nisan 2013 Pazartesi

Yine

"güneşin altında radyo dinleyen çocuk
sen bu dünyaya mı aitsin?
hayatın nasıl olduğu değil kimlerle olduğu önemli dersin
göğe ara sıra başını kaldır bak öyleyse
kendine ait bir yıldız bulabilir misin?
içinde hiç bir şey olmayan bir dünya özlüyorsun
hadi bir kaç şeyi daha atsak boşluğa sevinir misin?


sevdikleriyle anlaşamayan anlaştıklarından durmadan kaçan
bakıp on altı yaşından ağlayan çocuk
peugeot çalışmıyor biraz ittirir misin?
eğer çalışsaydı uzun bir yolculuk isterdin
beyaz peugeot'yu kullanan arkadaşına de ki:
çok gaz verme vitesi ikile beni unutma
herkesin herkesle sevgili olduğu bir toplumu özleyen
ve bütün gün güneşin altında radyo dinleyen bu çocuğu unutma
bir gün buradan gideceğim
sen kontağı çevir vitesi ikile beni unutma
uzak yollar beni çağırıyor
hiç bir şey yapmayacağım bundan sonra
"ben buradayım" de güneşin altında radyo dinleyen çocuğa "dünyadan korkma"
güneşin altında radyo dinleyen çocuğu sakın unutma

güneşin altında radyo dinleyen çocuk
fm'de ne çalıyor?
dünya senin ama sen dünyaya ilişme!
peugeot çalıştı korna çalıyor bin arkaya
her şey önünden bir bir geçsin başını cama daya
başını cama dayayan çocuk hoşçakal
ben burada kalıyorum güneşin altında
anteni çıkar radyonu aç düşlerimi unutma"

ahmet güntan

8 yorum:


  1. ...ve anteni çıkardı,radyoyu çıkardı,
    düşlerini unutmadı çocuk,
    güneşin şafağında...


    Yine güzel bir paylaşımdı Bahar.
    Teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
  2. ilk kez okudum bu şiiri.çok güzel canım sen de paylaşmasan haberimiz olmayacak bu anlamlı şiirlerden:)
    paylaşımların daim olsun tıpkı sıcacık yüreğindeki sevgi gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni bulur zaten o şiirler,güzel yüreğine dokunurlar..
      güzel elsa..

      Sil
  3. Yalın ayak yürüyor bu şiir, ne güzel... Arkasında karıncalar ve sardunyalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yine çok güzel bir benzetme sencileyin...

      Sil
  4. her satırının hakkını veren bu güzel şiir kıymetli defterime eklendi, paylaşım için sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:)çok tatlı değil mi?
      beğenmeniz ne hoş
      sevgiyle..

      Sil