29 Mart 2013 Cuma

ou baby baby


kendi cehennemimden kaçıyorum
dışarıda bahar üstünü başını açmış
bak manolya çiçek açmış ne güzel kokuyor diyor
fonda üstüme sinmiş eski bir şarkı
ou baby, baby, it's a wild world ..
içimden bir şey soruyorum evrene
cevabı için bekliyorum bekliyorum
zamanın iki boyutundan tutkulara dolanıyor düşlerim
o ise bana her gün hayatı öğretmekten bıkmıyor
olsun öyle olsun


                                                bebeğim, bebeğim, bu vahşi bir dünya
                                                çok zor sadece bir gülümsemeyle geçmek 










26 yorum:

  1. "cennet de cehennem de senin içinde."
    ne kadar az,öz ve doğru bir cümle.
    böyle bir cümleyi ilk kuran ben olmak isterdim.

    YanıtlaSil
  2. "Benden geçen " postların en favorilerim benim, şiirlerinden sonra.
    Çok anlamlı bir cümle ve o kadar güzel bir post :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden geçenlerin size de dokunması da ayrı bir keyif,çok teşekkür ediyorum sevgimle...

      Sil
  3. Yapma..

    Frengi kapmış bir manolya..

    Bazı şiirler vardır korkutur beni.. Bazı kelimeler bazı sesler ara ara bağırmama sebep olur..

    Baharlarda solan bir manolya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. frengi kapmış manolya mı zaaaaaaaaaaaaa:D

      Sil
    2. Kahkaların, gülümsemelerin çikin olanı olmamalıydı.

      Sil
    3. kahkahanın çirkini olmaz gülmek,gülmektir sadece.

      Sil
    4. Evet olmaz. Onlara bu kötülüğü yapma lütfen.

      Sil
    5. iyi misin sen ya?
      hangi kötülükten bahsediyorsun?
      'alıngan manolyalar sarmış dört bir yanı'diye değiştirmelisin dizeleri bence.

      Sil
    6. Bazı dizeler kanatır bazı dizeler hastalık bulaştırır bazı dizeler de hayata döndürür,solarken hayata açmak en zoru
      ama belki..

      Çocuklar kötülük yok,frengi kapmış manolyalara takmayın yahu:)

      Sil
  4. Ne kadar güzel söz..
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimizdeki cenneti bulmak dileğiyle..

      Sil
  5. Ben onu masa altında geçireceğim. Kararlıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu fikrini çok sevdiğimi söylemiştim değil mi?
      gayret edeceğim ben de

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Güzel olan her şey sen de konaklasın

      Sil
  7. işte bu yüzden ya insanın dini sevdiğidir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu da güzel bir bakış açısı..

      Sil
  8. ben de özledim olummm:D

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. ben gidiyorum gökkuşağı gidiyor.ben gidiyorum gökkuşağı gidiyor

      Sil
  10. Stevens!

    Playliste koydum, defalarca dinleyeceğim.

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram