10 Şubat 2013 Pazar

Tatil Güncesi


Sevgili arkadaşlarım tatil sonrası sizlere kavuşmuş olmanın mutluluğunu yaşıyorum.Beni merak eden soran arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum,tatil nedeni ile biraz uzak kaldım.
Ara tatilin başlangıcında misafirlerimiz vardı onlarla beraber memlekete gittik.Tatilin son haftasında ablamda tatil için izin aldı ve bütün aile erkek kardeşim dışında bir aradaydık.Erkek kardeşimin üniversitesi olimpiyatlardan dolayı erken açıldığı için o erken gitmek zorunda kaldı.
Gülce kuzenleri Ahmet ve Fatih'in,teyzelerinin bütün ailenin yoğun ilgisi karşısında her zamanki gibi çok mutluydu.Gittiğimiz ilk gün Gülce "anneciğim buraya geldiğimiz için çok mutlu oldum"dedi.Kuzenleri ile bol bol yaramazlık yaptı.Arzu teyzesinin güzel hediyeleri dedesinin her akşam getirdiği sürprizler onu çok sevindirdi.
Ablam öğrendiği yeni tarifleri annemlerde de yaptı,önceki postlarda tariflerden bir kaçını paylaşmıştım zaten.Kız kardeşim ile kısa kısa yürüyüşler yaptık.Ayrı kaldığımız zamanların acısını birlikte bir şeyler yaparak geçirmek hepimizi mutlu etti.Elimden düşürmediğim Kinyas ve Kayra'da tatilin en çok konuşulan kitap adı oldu.
Bu kadar güzel pasta,börek ve kekleri yiyip ardından kız kardeşimle ablam Leslie ile evin içinde yürüyorlardı.Ben de elimde kitabım onların kaç mil yürüdüklerine şahit oluyordum.Bir gün de değişiklik olsun diye Ebru hocamın platesini yapalım dedim,ablam ve kız kardeşim zorlanınca yok biz plates almayalım,Leslie ile yürüyüş daha kolay diyerek beni yalnız bıraktılar.
Leslie ile yürüyüş dışarıda yürüyüşe üşenenler için evde yapılacak ideal bir yürüyüş,düzenli yaptığınızda kilo veriyorsunuz,sizler de yapmak isterseniz burada da paylaşıyorum.

Herkese güzel bir hafta dilerim..

12 yorum:

  1. Canım güzel bir hafta olsun inşallah sana da.. Tatil yapmayı öyle çok istiyorum ki, bakalım ne zaman kısmet olacak :) Leslie yi daha önce duymamıştım, ama evde yürümek iyi fikirmiş :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda sen de izne ayrılırsın dilerim,Leslie yi de ablamdan duydum ben de:)
      sevgiyle..

      Sil
  2. tatilin en güzeli,sanırım sevdiklerimizle geçirdiğimiz tatildir :) Gülce haklı annesi,her fırsatta akrabalarıyla olmasını diliyorum küçük kuzunun,mutlu bir tatil olmuş ve okumalı,sporlu :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferdacım güzel,sıcak bir tatildi,sevdiklerimizle bir arada olmak iyi geliyor gerçekten:)

      Sil
  3. Tatil sevdiklerimizle birlikte olunca bir o kadar daha güzel oluyor.Sevdiklerinizle birlikte daha nice birlikte paylaşacağınız güzel zamanlara. Bloger tatilde yapsa aklının köşesinde blogu vardır.Yine güzel paylaşımlarınızın buram buram kokusu burnuma gelmeye başladı :)Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekcim hepimiz sevdiklerimizle dolu dolu anlar yaşarız inşallah.
      Evet bloguda merak ediyor insan.
      Çok teşekkürler,sevgiyle...

      Sil
  4. iyi ki tatildeymisin ya allah baska dert vermesin : )

    YanıtlaSil
  5. aa leslieee walk walk hahahhahah:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bir leslie sin değil:)

      Sil
  6. kocaman kocaman kitapları ne ara bitiriyosun sen yaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç durmadan okuyarak,deliyim ben deliiiii:))

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram