27 Şubat 2013 Çarşamba

Bir sınav telaşesi:)


Kanımdaki kahve ve yeşil çay oranı ölçülse çılgınca rakamlar çıkabilir.Zira nisandaki dil sınavına çalışabilmek için,erkenden gelen uykumu bastırmak için kupalarca durmadan kahve içiyorum.Bir yandan elimdeki kaynağı bitirmeye çalışıyor,bir yandan da  bir siteden yabancı dil sınavı soruları çözmeye çalışıyorum.Siteyi her açtığımda sınava 42 gün,41 gün,40 gün kaldı uyarılarını görünce psikolojideki uyarılmışlık halim ikiyle çarpılıyor.Ders çalışmaya uzak kalmışım ya bir görseniz halimi şekilden şekile giriyorum çalışırken.Relative pronouns,Adverbial Clauses,Indefinite Pronouns...Bitmiyor ya..Kafayı yiyicimm:))

10 yorum:

  1. Hiç bir sınav, sağlığınızla edileceğiniz sınav kadar zor değildir. Bunu her sayfanın başına yazın bence hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Tabii önce sağlık sayın hocam..

      Sil
  2. sınav iyi güzel de..sen, senden geçme.. :) good look myself

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay doğru ben kendimi kaybetmeyeyim de:)
      Thank you very much

      Sil
  3. kolaylıklar diliyorum canım,üstesinden geleceğine eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım,ama ben emin değilim:)

      Sil
  4. Relax. yaparsın sen.
    Good luck my friend.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım inşallah
      Thank you so much lovely friend

      Sil
  5. Şimdiden başarılar diliyorum,umarım istediğin seni bulur,öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,inşallah,öpüyorumm:)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram