18 Şubat 2013 Pazartesi



"adımda yılların sınırsız adımları.
niyetimde her gün aynı yer buluşmaları.
sürüyle beyaz gül, bi' bak bu kırmızı.
sesimde kırgınım... sesimle sargılı...
içimde korkutan... içimde toz duman...
ellerinde duran benim bu baldıran, iç...

sende var mıyım?
sende yok muyum?

deniz üzerinde dönüş yoluyum.
bildiğim her şeye seninle dokundum.
kendimce haklıyım... birlikte doğruyum...
yaşamın, sigaranın, yorganın altında...
kocamış sakalımın çocuk kokusunda...
mutluluğa hep yekün; ya mutsuzlukta?

ben sende var mıyım?
sende yok muyum?! "

12 yorum:

  1. İnan senin gibi güzel şiir yazabilmeyi çok isterdim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm bu şarkının sözleri güzel ama değil mi?

      Sil
  2. canım ya ne güzel yazmışsın sizi çok özledim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker kız bu şarkının sözler ben yazmadım canımm
      bizde sizi özledik:)

      Sil
  3. "sende varrmıyım sende yokmuyums"
    Yıllara yenik yorgun yürekler
    Ve hayaller
    Ve yarınlar...
    Ne güzel ve ne hüzünperest
    Sevgilerimle canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorgular,sorgulanışlar ve sonuçlarla
      hayaller ve ondan farklı gerçeklerde geçiyor hayatımız
      en içten sevgimle güzel yüreklimmm

      Sil
  4. ALıp götürdün beni uzaklara kaldım orada geri gelemiyorum, yüreğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel şarkı güzel sözler hep güzel duraklarda buluşalım en güzel aşk insanı..

      Sil
  5. Bu soruların cevabını bilememek ne kötü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin:)
      yanıtsız sorularda yanıtı belli olmayan yaşanmışlıklarda hayatın açması ne kadar zor..

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram