28 Ocak 2013 Pazartesi

Düş,düştüm


Düş terki 1


Bir kapının eşiğinde,tükenmeye yüz tutmuş söylenenlerden sonraki bir sonraki durakta söylenmeyenler yaralar insanı.

Düş terki 2

Zamanlardan yorgun bir zaman sızıntısında,sevilen bir kalbin lirik alfabesinden lirik şiirler bekler insan ama hep didaktik sözler öğrenir.

Düş terki 3

İki uzak dağın birbirine kavuşması gibi mümkün olmayan uzaklıklar olmasa,satırlar arası uzaklıklarda ve küçük oyunlarda yitmese bir damla yağmur kadar temiz olan hisler.Sonra bin damla yaşa esir olmasa o hisler…

Düş terki 4

Birinden deva beklemenin en büyük diyeti ömür kırıklıklarında kalbinin hep kanaması iken hadi vur kendini kendine benzeyen kendin olan şimdilere…

Düş terki 5

Her şeyin içine bazen bir rengi damlatırsın,hep o renk senin dışavurumuna,içe vurumuna karşılık gelir.Ancak o rengin kıyısında diğer renkleri de yitirdiğini görürsün.


Düş terki 6

Önüm,arkam,sağım solum sobe yalnızlığım çık ortaya artık!

16 yorum:

  1. Sanki "intihar notu" bırakır gibi... Düşlerden terk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de öyledir,düşürülen düşlerin çığlıklarıdır belki..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Her durumda erdemliliği yitirmemek isteyen,anşılamayan,yalnız bir yazı..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İçsel savaşa dönüştürülen ilişkisizliklerden yorulan,sıyrılamayan kendi olmayı arayan bir sesleniş.

      Sil
  4. 3 ve 6 favorim oldu:)
    nasıl özene bezene yazıyorsun sen bir yazar inceliğinde ,gözlerimle şahit oldum:D
    seni çok seviyorum kalbi güzel insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz yaşlarında kaybolan sahipsiz sevgilerin kaderi bu olmamalı.
      sonra yalnızlığı arayan,kurtulmak isteyen,yarasından çıkmak isteyen esir olduğu dünyadan,sonra anlaşılmak isteyen ama hep kapı ardında unutulanların seslenişleri.
      Evet yazarken çok kontrol ediyorum:)
      Ben de seni seviyorum

      Sil
  5. Yalnızlık artık hepimizin aradığı şey oldu. Sobeleyebilene ne mutlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalabalıkların içindeyiz ama yalnızlığı arıyoruz
      Çoğuluz ama tekil olamaıyoruz,tekil düşünürken bile çoğulun etkisindeyiz.

      Sil
  6. "Önüm,arkam,sağım solum sobe yalnızlığım çık ortaya artık!" yine çok iyiydi eline yüreğine sağlık. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can alıcı yerlerden biri,yalnız olmak sıyrılmak istiyor düşlem nöbetlerinden ama kurtulamıyor.Israrla arıyor..

      Sil
  7. 4 ve 5 tam benim tanimlamam olmus...
    Yureginize saglik ne guzel dile getirmissiniz dus kirikligimizi...
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin:)
      Beğenmenize sevindim,sevgiyle...

      Sil
  8. Canım benim yine harika yazmışsın. Düş terki 4 bana olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi içinde kendine değen yolculuklar yapmak..

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram