12 Aralık 2012 Çarşamba

Okul-ev git gelleri



Okulda:

-Öğretmenim dün uzaya gitmiştim oradaki arkadaşlarım bana uzay arabası verdiler.Uzayda arabamla ve minik arkadaşlarımla gezdim,bu el fenerini de onlar hatıra olsun diye verdiler.(Elinde el feneri ile sınıfa gelen astronot olmayı düşünen Muhammed)
-Öğretmenim ne zaman kırmızı ayakkabı giyeceksiniz?(Her gün kıyafetlerimi inceleyen moda meraklısı Berivan)
-Öğretmenim bugün yazmadınız,okumadınız,ingilizce çalışmadınız?(Sınıfın başkanı,sorumluluk delisi Saliha)
-Öğretmenim Osman çok saçmalıyor onu görmezden gelelim.(Bilmiş Mustafa)
-Öğretmenim masal perilerinin yolculukları ile ilgili bir masal yazalım.(Hayal kurmayı çok seven Emine)
-Öğretmenim mutluyken bir kelebek gibisiniz.(Her tepkime yorumlar yapan duygusal Özlem)

Evde:
Gülce oyunları ve masalları..

     Üniversiteyi okurken bir hocamız,yabancı bir ülkede mahkemelerde sınıf öğretmenlerini şahit olarak kabul etmediklerini söylemişti.Çok kızmıştık o zaman,şimdi çocukların dünyalarında kovalamaca oynaya oynaya onlar gibi düşünmeye mi başlıyorum ne?

23 yorum:

  1. Bak sen Berivan'a :P "Öğretmenim ne zaman kırmızı ayakkabı giyeceksiniz?" :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmiş Mustafa harbi bilmişmiş. Öğrencilerinin her biri çok hoşuma gitti.

    keşke hayatımız masal gibi olsa. Gülce şanslı senin gibi annesi olduğu için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zorluyorlar bazen bu afacanlar:)
      Hayatımızı çocuklar için masalsı kılabiliriz ama,sağol canım.

      Sil
  3. Ayy çok şekerler yaaa. Şimdi biz tek çocukla haşır neşirken hepsi aynı sanıp ilgi alanlarını çok çözemiyoruz siz hepsini bir arada görerek aslında hepsinin ayrı bir umman olduğunu daha iyi anlıyosunuz sanki. Çok güzel yaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi farklılıklarıyla ve hayatı algılayışları ile güzel bir kompozisyon oluşturuyorlar hemde şekerli:)

      Sil
  4. böyle bişey varmıymış gerçekten? çok ilginç. :s

    çocuklar evet öğretmenlerini her yönleriyle inceliyolar. bebim oğlum da 1. sınıfta bu sene öğretmeninin taktığı kravattan tutun da giydiği ayakkabıya kadar inceliyo evde de anlatıyo her akşam :) hele ki kızlar.. off.. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle olduğunu söylüyordu hocamız ama hangi ülke hatırlamıyorum.
      Çocuklar ayrıntılara çok dikkat ediyorlar,hiçbişeyi kaçımıyorlar.Oğluş da 1.sınıfa başlamış ne güzel.

      Sil
  5. Cocuklar ne kadar guzel hepsi birbirinden farkli cok tatlilar hepsi amaaa emine favoriiim :-D

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir meslek bütün gün çocuklarla olmak çok keyifli olsa gerek..

    Bu arada canım senin için 2 menü ayarladım blogumda olan tariflerden umarım işine yarar.

    1.menü..
    ıspanaklı kol börek
    pastane poğaçası
    fındıklı kurabiye
    barbunya salatası,
    mercimek köftesi
    etimek tatlısı
    cevizli çaylı kek ya da dalmaçyalı pasta

    2.menü

    beşamel soslu tavuklu börek
    tuzlu rulo
    tarçınlı kurabiye
    pirinç salatası
    havuç soteli patates salatası
    yalancı laz böreği
    Çikolata soslu kek ya da cevizli çikolatalı pasta
    ..
    kurabiyeleri birkaç önceden pişirip kurabiye kutusunda ya da cam kavanozda saklayabilirsin bayatlamaz..Böreği hazırlayıp pişirmeden tatlıları da hazırlayıp buzdolabında bir gece bekletirsen daha lezzetli olur..Böreği misafir gelmeden 1-2 saat önce pişirirsen çok daha güzel olur..umarım bir faydam olmuştur.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm arkadaşımmm çocuklar zor ama güzel.
      Menülerin süper,çok yardımcı oldun,çoook teşekkür ediyorum,çok incesin,sayende güzel geçecek günüm:)
      Öptüm.

      Sil
  7. E yakın arkadaşlarımdan birisi ilkokul öğretmeni. arada bir sınıfına gidiyorum. Bayılıyorum onlara , dünyalarına .
    Hepsi birbirinden tatlı ve farklı çocuklar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilaycım onların naif dünyalarına dahil olmak gerçekten çok keyifli.
      Sevgiyle.

      Sil
  8. berivan muhammed emine ve diğerleri çok hoş.
    :)

    YanıtlaSil
  9. süper cümleler bunlar!hayal dünyaları ne kadar geniş böyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların hayal dünyalarında gezinmek işte böyle hayalperest yapıyor insanı:)

      Sil
  10. Bende öğrenciyim ama bu kadar küçük değil :D

    Gerçekten de öyle çok haklsısın her biri birbirnden farklı :D
    ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de gayretli,hayallerinin peşinden giden tatlı bir öğrencisin:)

      Sil
  11. ben de istiyorummmmmm :))
    çok kıskandım ben de öğretmen olmak istiyorum, hep çocuk kalmak istiyorum, mahkemede şahit olmak istemiyorummmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim sen de en kısa zamanda onların arasına karışırsın umarım:)

      Sil
  12. Keyifle okudum, neredeyse her cümlede gülme krizi tuttu
    "Öğretmenim dün uzaya gitmiştim oradaki arkadaşlarım bana uzay arabası verdiler.Uzayda arabamla ve minik arkadaşlarımla gezdim,bu el fenerini de onlar hatıra olsun diye verdiler."
    yaratıcılığa hayran kaldım uğraşmış el feneri falan da bulmuş demek. Peki ya gerçekse? :D Çok şirince cümleler bunlar. :]

    YanıtlaSil