16 Aralık 2012 Pazar

Günüm günüm güzel günüm:)

          
       Okul arkadaşlarımla ayda bir gün yapıyoruz.Çocuklar için oyun grubu,bizim için de okul dedikodu grubu oluşuyor bu durum hepimizin hoşuna gidiyor.Okuldaki olayların,öğrencilerin,ev hallerimizin kritiğini bu gün aracılığıyla gerçekleştiriyoruz.Bu ayda sıra bendeydi.Sevgili arkadaşım vanilins'in katkılarıyla güzel bir menü hazırladım herkes çok beğendi,standartları niye bu kadar yükseltiyosun diye sıradakiler ince bir sitemde bulundular.Güne katılanların dışında sevdiğim arkadaşlarım da gelince bayağı  kalabalık olduk.Çok yoruldum dün,bugün öyle evde dinlendim.Günümü alnımın akı ile geçirmiş olmanın haklı gurur ve onuru ile hepinize güzel pazarlar diliyorum...

16 yorum:

  1. her zamanki gibi süpersin canım yıldızları toplamışsın yine:)ellerine sağlık..tek başına nasıl hazırladın onca şeyi..ellerin dert görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç durmamacasına,fiş takılmışçasına yaptım:)

      Sil
  2. canım merhaba,gününün güzel geçmesine sevindim..Benim de yarın çok sevdiğim Diyarbakır'a taşınan arkadaşım sabah kahvaltıya gelecek bana..1-2 günlüğüne İstanbul'a geldi..Hayat sevdiğiniz insanlarla çok daha güzel..Güzel bir hafta diliyorum canım sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne güzel,sen üstesinden en güzel şekilde gelirsin,teşekkür ediyorum,güzel haftalar...

      Sil
  3. Çok güzeller hepsi, hayranlıkla bakıyorum yemeklere ellerine sağlık. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum arkadaşlarım da hayran kaldı,teşekkür ediyorum,öpüyorum:)

      Sil
  4. Masadaki mamalar harika. Bir dahaki gününe ben de geliyorum :) Ellerine sağlık canım.. Eminim çok hoş bir gün olmuştur senin için de arkadaşların için de. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm sen de gelsen keşke,sizleri de ağırlasam ne hoş olurdu,güzeldi,sevgiyle...

      Sil
  5. Harika bir masa , geçmişler olsun:)

    YanıtlaSil
  6. sofran harika görünüyor,ellerine sağlık :)böyle buluşmalar yorucu olsa da,çok keyifli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorucu ama keyifli ferdacım,teşekkür ediyorum,öpüyorum:)

      Sil
  7. Herşey harika görünüyor canım :) Ellerine sağlık,beni de alır mısınız gününüze :))

    YanıtlaSil