26 Kasım 2012 Pazartesi

Aşure yaptımmm:))

Bugün güzel bir müzik eşliğinde ve Gülce Naz'ın yardımları ile anne kız aşure aktivitesi yaptık.Tarif kitabıma baka baka yaptım ama kendim yaptım diye demiyorum,güzel oldu:)Sonra yeni komşularımıza beraber dağıttık.Gülce yardım ederken defalarca anne bana "Annesine de  yardım edermiş" cümlesini kurdurdu.Yakınlarda oturan arkadaşlara da götürdük az yapmıştım ama dağıt dağıt bitmedi hakikaten bereketli oluyor.Yarın okula da götürürüm.Gülce ile iyi bir  poz yakalamak güç oldu.
Herkesin bu mübarek ayda güzel isteklerinin gerçekleşmesini diliyorum.

25 yorum:

  1. ayy canım bir kase de buraya gönderseneee:))harika gözüküyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam gönderiyorum,valla çok güzeldi:)

      Sil
    2. senin elinden her şey bir başka güzel;)

      Sil
    3. Şeker o senin güzelliğin:)

      Sil
  2. Ellerine kollarına sağlık canım..Bayılırım aşureye bana da bir tabak gönderir misin?Ben haftaya yapıcam kısmetse..Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sana da getiriyorum daha bitmedi.Kolay gelsin:)

      Sil
  3. ALLAH KABUL ETSİN,ELİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel aktivite, ellerine sağlık..:) Allah gönlünüzden geçen tüm güzellikleri size nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli,kek,kurabiye aktivitesinden farklı ve hayırlı bişey olsun dedik,amin canım.

      Sil
  5. Çok nefis olmuştur eminim,ellerinize sağlık ikinizinde ve Allah kabul etsin canım :)

    YanıtlaSil
  6. hmmm! ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  7. Allah kabul etsin. Dün ben de yaptım. akşam geç altını söndürdüğüm için dağıtamadım. bugün dağıtacağım inşallah.
    Darısı her sene bugünlere inşallah

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık,ben de yapıcam bakalım malzemelerimi tamalıyayım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol,malzemesi bol olunca daha güzel oluyor,sana da kolaylıklar.

      Sil
  9. Allah kabul etsin..Lezzetli gözüküyorlar gerçekten anne kız aktivite olmuş ne güzel Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  10. Allah kabul etsin canım
    Ellerine sağlık. mis gibi olmuşttur eminim
    Ben de bu hafta sonu yapacağım inşallah

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık, senin elinden çıkınca tadı kesin lezzetlidir. Annem de yaptı, bayılıyorum aşureyi. Herkesin Muharrem ayı güzel geçsin inşallah :) Arkadaki kupalara bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi,canım sizler gibi tatlı dostlar da yanımızda olsaydı beraber yerdik.Senin ki de hayırlı olsun,çok sevdiysen sana da göndereyim:)

      Sil
  12. Allah kabul etsin canım.. Ben geç gördüm malum son zamanlarda pek açamıyorum bilgisayarı. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil