22 Ekim 2012 Pazartesi

Düğün-Tatil-Uç Aşağı

     Memlekete yakın akrabalarımızdan birinin düğünü vesilesi ile erken geldik,iki gün için de izin aldım,böylelikle bayram tatilimiz erken başladı.Düğün için her zaman gittiğim kuaförde iki gelin olunca ben de kardeşimin kuaförüne gittim.Randevu aldım iki saat gecikme ile kuaföre gittim.Kuaför bayağı bir kalabalıktı.Randevu aldığım çocuğa bak çok kalabalık gideyim istersen pek vaktim yok dediysem de dinletemedim,seni hemen alacağım dedi.Beklemeye başladım,ayaktan başlayıp kafaya kadar süzen müşterilerin bakışları eşliğinde.Sonra su dalgası istiyorum dedim.İri su dalgasının boyutunu iki üç denemeden sonra bulan arkadaşa soruları ile saçım bitene kadar hayatımı anlatmak zorunda kaldım.Yok işte hiç yaşımı göstermiyormuşum,güzel bayanları bırakmazlar hemen evlenirlermiş tabi,saçınız çok güzel oldu ama ama…Yeteeer diyip kaçasım geldi zaten bir daha gelemeyeceğim,bu kadar iltifata lüzum yok diyemeden çıktım.

Eve geldim Nazımızı hazırladım onun saçını da ben yaptım,meşhur tacımızla çok şeker oldu.Düğüne gider gitmez oturmayalım anne  hemen oynayalım diyen bir kızım vardı işte.Onu kaybettiğimde en önce bakacağım yere en son bakıyordum,oynayanların ortasında buluyordum genelde.Allahım bu velet oynamayı,dansı,düğünü ne kadar seviyordu,kime çekti ki?Ben o kadar sevmem yani. Halay çekenlerin en sonunda sevgili Ceyda ile halaya durmak çok mutlu ediyordu onu.Ben de elimde makine ile  bir güzel pozunu yakalamaya çalışıyordum,resmini çekerken etrafa bakan,objektiflere kolay kolay bakmayan bir kızım vardı işte.Doğru düzgün bir foto yakalayamadığım için gördüğünüz üzere yayınlayamadım tabi.

Platform topuklarla delice oynamaya çalışan hatunlar ile,damadın izlenesi zeybek dansı  ile eğlenceli bir düğün sonunda Nazımız çok yoruldu,anneanneciği ile uyumak üzere eve yollandı.Biz de gelin ve damadı gezdirme konvoyuna katıldık,bol bol resim çekindik ve eve geldik.

Gece geç uyuyunca sabah geç uyandık güzel bir pazar kahvaltısı yaptık Nazla.Sonra yeni bir kitaba başladım,bir de ne zamandır izlemek istediğim”Dünyanın minik yıldızları-Her çocuk özeldir” filmini izledik,Gamoş,ben,Naz ve arada soruları ile filmi takip etmeye çalışan annemle.Film çok güzeldi,öğrencilerime bakış açımı daha da esnekleştirdi,sonunda gözlerim doldu,etkileyiciydi.

Filmden sonra kardeşceğizimin yatağında plates yapmaya başladım,en zor hareketlerden birini gösterirken kardeşime,yataktan aşağı fena düştüm.Resmen yere doğru takla atmak gibi bir şey oldu.Allahtan bir yerimi incitmedim,bayıla bayıla güldük.Kahkahalarımızın yüksek desibeline annem geldi,çocuğum beline bir şey olsaydı ya diyerek,o da gülmeye başladı.”Uç aşağı,uç aşağı” diyerek defalarca güldük,şu an yazarken bile gülüyorum.

8 yorum:

  1. NE GÜZEL EĞLENMİŞSİNİZ.SÖYLEDİĞİNİZ KİTABI ARAŞTIRIP BENDE ALICAM

    pAYLAŞIMINIZ İÇİN SAOLUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı bir eğlendik:)
      Yalnız yazdığım filmin adı,"dünyanın minik yıldızları-her çocuk özeldir" her anne babanın,eğitimcinin izlemesi gereken harika bir film,tavsiye ederim:)

      Sil
  2. Filmi cok merak etttim

    Bu arada izleyiciniz oldum

    Benimkine de beklerim

    Sevgiler

    www.mugekokluatik.blogspot.com

    Ates boceginin annesi Muge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Müge film çok anlamlı bir anne olarak izlemelisin,bloguna uğrayacağım:)

      Sil
  3. film harika ötesi..her karesinde birden çok mesaj aldım.özellikle fondaki müzikler ve sözleri kayda değer..ve plates uğruna düşüş anı ..hala gülüyoruz:)teşekkür ederim geldiğiniz,evimizi şenlendirdiğiniz için ..iyi ki varsınız gülüşüm ve annesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet müzikler de süperdi,mesaj veren içi dolu filmler cezbeder beni de:)
      Sizinle olmak çok güzel tatlişko,düşme anımda ayrı bir komediydi:)

      Sil
  4. sız gıbı duzeylı soyleycek sozu olan ınsnaların burda olması benı mutlu edıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öykücüm hoşgeldin:)
      Senin gibi sevdiğim bloggerların da bana uğraması çok mutluluk verici,teşekkürler:)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram