1 Eylül 2012 Cumartesi

Eylül

   
   Kış hazırlıkları,eylülün başlangıcı,göçmen kuşların vedası ve güzün doğuşu...Sarıya ve kahverengiye dönüşümü tabiatın...Sıcağa fazlası ile doyduk,özledik rüzgarları,yağmurları...
Gülce Naz ile evde kendimize oluşturduğumuz düzen güzeldi.Sevdiklerimizi ziyaret ediyor gelen dostları bırakmıyor gece yarılarına kadar muhabbetler ediyor,geçmişe gülüyorduk.
Pazartesi okul başlıyor,yeni kreş dönemi,adaptasyon süreci...Dilerim zorlanmadan atlatır Nazımız bu süreci...
      Her eylül benim için yeni kararlar alma ayıdır.Zira her geçen yıl insanın öğretmenliğine birçok şey katıyor.Tecrübe gerçekten önemli öğretmenlikte.Bu anlamda insanın eksilerini görmesi ve yaptığı hataları yinelememesi gerekiyor.Bu yıl bir üniversite daha okuyacağım,ileride müfettişlikte önümü açabilecek bir bölüm olacak bu.Enerjimi kendim için faydalı yollarda kullanacağım.Kendimi anne çocuk kitaplarını okumaktan biraz uzaklaştırdım,rahat bıraktım annelik misyonumu.
Kokulu çimenlere uzanmış rahat  bir benlik,indirgenmiş beklentiler,anı yaşayan güzel bir perspektif bakışımda..Çetin bir kışa hazır düşsel dünyam...Dingin,olgun ve mesut...Hoşgeldin eylül...

6 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş,eylül ayının ruhuna da pek uymuş..ben de çok severim eylül ayını,kendimi daha bir bulduğum ve tamamladığım dinginleştiğim bir ay sanki eylül. adım da eylül belki ondan bu hissiyatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,eylülün farklı bir havası oluyor benim dünyamda da..S
      Sen de hoşgeldin sevgili eylül:)

      Sil
  2. en sevdiğim mevsim sonbahar.
    :)
    naza başarılar yeni dönemde.
    :)
    sana da eğitimde. müfettişlik.
    hadi kolay gelsin.
    isteyince olur ki.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ben sonbahari sevmiyorum.beni huzunlendiriyor.sanirim yaz insaniyim.sicak hava ,deniz,gunez.kelalaka ama almanyada yasiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonbaharın hüzünlü bir havası var.Yaz insanı için de Almanya zor olsa da önemli olan bakış açımız değil mi?Nasıl bakrsak öyle görüyoruz:)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram