24 Ağustos 2012 Cuma

Eve Dönüş

  
        Çevresel değişiklikler bütün bebekleri etkiler.Ancak bazı bebekler bu değişiklik sürecinden daha fazla etkilenirler.Gülce de bu bebekler sınıfına giriyor.Tatilimiz evde devam ediyor öncesinde memlekette sevdiklerimizle beraberdik.Bu zamanlarda Gülce fazlası ile kontrolden çıktı.Bayramda haddinden fazla şeker,çikolata yedi.Abur cubur konusunda taviz vermeyen bir anne olduğum için onun bu davranışları beni de stresse soktu.Merakını giderme noktasında elbette rahat bıraktım.Lakin merakını gidermekle kalmadı maksimum düzeyde abarttı.Yeme düzeni tamamı ile bozuldu ve iştahı çok azaldı.Ben de bu konuda çok yıprandım.Şimdi evdeki düzenine adapte olmaya çalışıyor.Onun dışında evde kızımla kaliteli vakit geçirmeye çalışıyorum.Evdeki oyuncakları ile hasret gideriyor,kendi kendine oyunlar oynuyor sanki tatildeki çocuk gitti yerine başka bir çocuk döndü.Ben de bu değişiklikleri kanıksayan,ona göre çözüm yolları üreten daha soğukkanlı anne profiline bir level atlayarak yaklaşmış bulunmaktayım:))

2 yorum:

  1. Canım sana annelik yolunda atlayacağın leveller de başarılar diliyorum.
    Annelik bu bazen bir kaç level i birden geçiriveriyor sun bazende bir level de tıkanıp kalıyorsun.
    Şimdi sizin en güzel zamanlarınız. Tadını çıkarın derim.ALLAHA EMANET OLUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Seyyah çok teşekkür ediyorum,gerçekten annelik sürekli bir öğrenme hali...görüşmek üzere,sevgiyle...

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram