19 Temmuz 2012 Perşembe

Tatil Demek...


      Yazdım sildim,yazdım sildim,fotoğraf makinemin azizliğine uğradım,resim yükleyemeyince yazmak da zorlaştı,sonra tatile çıktım,anı biriktirdim.Ve geldimm...Ben tatildeyken sevdiğim blogger arkadaşlarımın yazıları birikti onları okumayı özledim,yazmayı özledim...
   Tatil demek,alışkanlıklarımızın ötesinde o rutin çizgisinden olabildiğince uzaklaşmak demekti..Sevdiklerine uğrayarak güzel bir sabahı beraber,çok güzel bir sofrada karşılamak demekti...
O kurak şehirde yaşadığım kırılmışlıkları,haksızları,üzülmüşlükleri bertaraf edip ruhumdan,onları kumsala yazıp büyük dalgaların silmesine izin vermekti,o yüklerden arınmak demekti..
Tatil demek,yorucu bir günün sonunda odaya çıktığında beyaz bir gülün seni karşılamasıydı...Sevdiğin insanla her anın tadını çıkarmaktı....

    Denizden çıkmak istemeyen kuzunun bir duş sonrası hemen uykuya teslim olmasına tebessüm etmekti...
Sevdiğin kitapları kısa sürede yutarcasına okumak demekti..Parmak arası terliklerini eline alıp herkesin uyuduğu bir vakitte kumsalda yürüyüş yapmaktı...
Değişik yemekleri tatmak,şezlongun altında güneşe inadına gülümsemekti...Bol kahkaha atan kuzuya eşlik etmek,mutluluğuna mutluluk katmaktı...Anfide ayaklarını uzatıp soğuk içeceğinle bir sürü yabancı insanın içinde,kendi kültürünün güzellikleri ile coşmak,eğlenmek ve onur duymaktı...Fönsüz dolaşmak,yemek yapmamak,evin insanı esir alan hengamesinden kaçmak demekti...
         Herşey çok güzeldi Side,seneye yine gelicemm bekle bizi....

10 yorum:

  1. Kıskandıran bir tatil yazısı olmuş. Darısı biz yapamayanların başına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de güzel bir tatil diliyorum canım,sevgiyle...

      Sil
  2. hoşgeldin :) hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk canımcım,hepimize hayırlı,bereketli ve güzel bir ramazan diliyorum,öpüyorum...

      Sil
  3. ondan yokmuşsun uzun zamandır.
    side amfisi ha.
    güzel tatilmiş.
    tatil gibiymiş.
    yorulmamışsın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz habersiz çıktım tatile,herşey çok güzeldi tadı damağımda kaldı:))

      Sil
  4. harıka bır post bu fotosuz ama olsun..zaten yoktun bellıydı:)) umarım bolbol enerjı depolamısındır..sevgıler

    YanıtlaSil
  5. Canımcım bol bol enerji depoladım,bu postu yazdığım günde bloggerde foto yüklemede sorun vardı yoksa bayağı resim çekmiştim,öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler, harika içten bir yazı olmuş doğrusu :) Bir daha ki gelişinizde sizi Side ' de Crystal Sunrise Queen ' e ya da Crystal Sunset e bekleriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bloguma :)
      teşekkür ederim. Bu yaz hala gelemedik o taraflara gelirsek bakacağım inşallah. internetten baktık çok hoş gözüküyor :)
      sevgiler

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram