20 Haziran 2012 Çarşamba

Trafiğe Çıkamama Sorunsalı

  

       Bu zıkkımı öğrenmenin zamanı çoktan geldi geçiyor bile...Gerçi insanın bildiği bir şeyi öğrenmesi değil de cesaretini,soğukkanlılığını trafik kuralı bilmeyen bir şehrin içinde toplayabilmek sorunsalı benimkisi...Küçük kuzusu ile şehrin en işlek yerinde soğukkanlılıkla direksiyon hakimiyetini alma meselesi...Bugün okula gitmek için otobüsü kendi çantam,beslenme çantası,kuzunun kendi çantası olmak üzere üç çanta ile bekledim.Otobüsü çok kullanmayan biri olarak küçük kızımla bu sıcakta,bu konuda pratik olmadığımı ayrımsadım.Kahrettim cesaretimi toplayamadığıma.... En kısa zamanda bu mereti en iyi haliyle kullanacağım...Bu istek değil,bir ihtiyaç.

7 yorum:

  1. merhaba,
    kesinlikle en kısa zmanda bu sorun çözülmeli.Anı dertten müzdarip biri olarak hep birinin bizi götürmesini beklemek yada toplu taşıma çok kötü.

    Bu arada bir yerleden buldum sizi, bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çiler hoşgeldiniz bloguma:))
      Bu konudan muzdarip bayağı anneler var gerçekten

      Sil
  2. bi kere at kendini trafiğe alışırsın.
    ama araba kullanmak daha büyük dert ve tehlike ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de o tehlikenin farkındalığı bu kadar cesaretsiz kılıyor deep ama öğrenmek de şart:)

      Sil
  3. çok ama çok katılıyorum, kendim heryere gidebilirim ama yanımda Emre olunca araba en büyük ihtiyaç oluyor.Taksiye para vermekten yada eşimi beklemekten sıkıldım.kafama esince alıp oğlumu yollara düşmek istiyorum...ay ne dertliymişim bu konuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emreyle hayat,eşim bu konuda sağolsun şartlar elverdiğince zor durumda bırakmıyor ama o da her zaman müsait olmuyor durum böyle olunca öğrenmemek ve cesareti kırmak çok gerekiyor

      Sil
  4. canım benden tavsıye bılıyorsan bırkac denemeden sonra yalnız cık yanında bırı varken olmuyor ben ılk gun daha karsıya gectım hemde 2. vıteste ve 40 km hızla sanırm 50 kez stop ettım ve kamyonculardan tonla kufur yedım :)))

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram