17 Haziran 2012 Pazar

Sıcak Yaz Günleri

  
 Yaz çoktan geldi ama eriten sıcaklar son bir haftadır bunaltıyor...Rüzgar var ancak sıcak esiyor sıcak sıcak...Şöyle büyük bardağımı yarısına kadar buz dolduruyorum biraz da su sonra o buzlar hemen eriyiveriyor onu da içiyorum biraz serinlediğimi hissediyorum öyle.Sürekli klima karşısında kalmak da fena çarpıyor beni sabah uyanamıyorum,her yanım uyuşuk vaziyette oluyor.Seyyar uykucular gibi evin dört yanını dolaşıyorum serin bir yer bulmak adına.
Benimki gibi zor şekle giren saçlarınız varsa düzleştirmekle uğraşmak ya da fönlemek bu sıcak da çileden çıkarıcı.Topuksuz ayakkabı giyememe modundaysanız elbise,etek giymek de zor olabilir.Çünkü çok topuklu ayakkabılar ile elbise,etek v.s.giymeyi çok sevmiyorum.
Her gün okula gitmek zorunda oluşunuz,bu sıcakta vıcık vıcık muhabbetler de çekilmez bir hale geliyor.Evet burada yaz hakikaten çok zor,bulunduğum yerin coğrafi koordinatlarını belirtsem gerçekten bana hak vereceksiniz.
    
Bir de kıpır kıpır bir bal böceğine aktivite bulamamaktan ya da bulduklarınızı da beğendirememekten muzdaripseniz işiniz zor demektir.Ben bu sıcaklarda iyisi mi Montessori'nin sulu,buzlu deney içeren etkinliklerini yaptırayım,zaten küvetini dolduruyorum içine oyuncaklarını atıyorum,öyle oynamaktan acayip zevk alıyor."Çok eğlenceli anne"deyip duruyor...Şu buharlaştıran sıcaklarda havuzunu da balkona atmak fena olmaz hani.Balkon demişken,bu havalardan mı yoksa yerlerini  beğenmediklerinden midir reyhanlarım soldu.Haziran temmuz ayı içerisinde çiçek vermesi gereken kılıç çiçeğimden de hiç tık yok.Belki temmuza açar çiçekleri kimbilir...
    Bu aralar kafamı meşgul eden bir diğer konu,eylülde kızımı kreşe mi versem yoksa ana okuluna mı?Burada istediğim şartlarda bir kreş yok,olanlar arasında en iyi diye bilinenlerle bir görüşme yapmam lazım bu hafta.Kafamdaki kriterlere en çok hangisi uyarsa ona bir ön kayıt yaptırmalıyım.Okulun ya da kreşin donanımı,yemekleri,yapacakları faaliyetler,öğretmenin tutumu,ulaşım sorunu,mevcutlar gibi konularda bir ön görüşme yapıp,değerlendirmeye alıp,kararımı vermeliyim.Bu konu ile ilgili tecrübeli annelerin bloglarını fikir edinmek adına okusam fena olmayacak.

4 yorum:

  1. tatlım o buz dolu ardağa biraz limon sıkıp bir tanede nane atarsan emin ol hararetini daha iyi alacak.serin kal

    YanıtlaSil
  2. canımcım hemen deneyeceğim,çok teşekkürler
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. okula gitmek. öğretmensiniz sanırım. bugünlerde okullarda 4-4 semineri varmış galiba. öğretmen arkadaşlar sölüyordu.
    :)
    bal böceğinin keyfi yerinde yani.
    :)
    pek bilmem ama arkadaşlardan biliyorum.
    iyi kreş de iyi anaokulu da iyi.
    sanırım yaşı küçük ya.
    kreş olsa önce bi süre daha iyi gibi.
    eğlenceli olur onun için.
    bol oyun oluyo galiba.
    :)

    YanıtlaSil
  4. evet deep öğretmenim 4-4 seminerini son hafta alacağız şimdilik öyle okula gidiyoruz,oturuyoruz:)
    Bal böceği su ile haşır neşir olmaktan pek bir mesut:)
    eylülde 33 aylık oluyor araştırmalarım devam ediyor,evet oyun çocuğu olduğu için tercihimi kreşten kullanacağım galiba

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram