24 Haziran 2012 Pazar

Demek ki Neymiş?

      Dün arkadaşım aradı çocukları açık hava,bahçeli bir alana götürelim hem oynasınlar hem de bişeyler yediririz dedi.Ben kararsız kaldım,takatim yoktu aslında...Gidip gitmemek arasında kaldım.Gülce'ye değişiklik olması açısından çıktım.Açık havada Gülce ile İrem  güzel güzel oynadı,yemeklerini güzel yediler.Hava serindi tam oynamaya elverişiliydi.Eve varmadan Gülce biraz kustu.Çok su içmişti,ondan biraz çıkardı diye düşündüm.Eve geldik yine ağlamaya başladı ve bütün yediklerini çıkardı.Yoğurt verdim,onu da çıkarınca hemen acile yollandık.Gülce'ye serum takıldı,tahlil yapıldı.Serum bitene kadar tahlil sonuçları çıktı.Yediklerinden etkilenmiş olabileceğini söyledi doktor.Eve geldik,dinlendi biraz.Uyuduğumuzda saat 2 ye geliyordu.
    Demek ki neymiş bir anne iç sesini dinlemeliymiş,demek ki dışarıda,sıcakta ağır yiyecekler bebelere iyi gelmiyormuş...
Allahtan ucuz atlattık daha beter bir sonuç da alabilirdik,çok şükür...

6 yorum:

  1. ahh canım geçmiş olsun kuzuma Allahım beterinden korusun,iyileşir annesi hemencecik..öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımcım çok teşekkür ediyorum sevgiyle öpüyorum:)

      Sil
  2. geçmiş olsun.
    :)
    annelerin iç sesi hep doğru konuşur.
    annemden biliyom.
    hep haklıdııır.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler hep haklıdır,hep doğruyu bilirler:))

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram