24 Haziran 2012 Pazar

Bir Plates Çıkmazı



     Sevgili Ebru hocam bu postu size çok uzaklardan yazıyorum,bilmiyorum duyar mısınız sesimi?Bir ara bu platese iyi sarmıştım,bu aralar iyice saldım kendimi.Düzensiz yapıyorum böyle faydası olur mu?Bir de bu platesle omuzlar daralmaz değil mi?
Bir kere terziye bluz ölçüsü aldırıyordum,terzi omuzlarınız maşallah geniş demişti.Ben de yüzücü omuzları demiştim,adam cidden yüzücü olduğuma inanır gibi baktı yüzüme.Ne kadar spor yaparsam yapayım,ne kadar kilo verirsem vereyim narin bir bedenim olamıyor ne yazık ki...Bu halimle mutluyum aslında platesle de mutlu oluyorum ama istikrarı sağlamam lazım.
Bugün 40 yaşını geçmiş bir meslektaşımla muhabbet ediyorduk.Senin yaşlarında olsam bu platesi hep yapardım,bol bol su içer ve akşam yemeğini çok az yerdim dedi.Bir de bir çok şeyi kafaya takıp takmamayı kontrol edemezsin belki ama bunları kontrol altına alabilirsin dedi.
Su çok içiyorum,çok hareketliyim zamanla birçok şey için kendi kendimi yıpratmama yollarını da öğretiyorum kendime.Tecrübeler,zaman insanın hayatında birçok mesafe kat etmesine yardımcı oluyor.Gittikçe daha güçlü bir hale geliyor ve beklentisiz yaşamayı öğreniyorsun.Bedensel,ruhsal ihtiyaçları dizginlemeyi,törpülemeyi de gün geçtikçe daha iyi yapabildiğini ayrımsayabiliyorsun.
    Sevgili hocam,bugünden itibaren kendime en az 3 gün bu sporu yapma sözü veriyor,bu disiplinsizliğime son verdiğimi beyan ediyorum.
                                         İmza bu aralar dağınık yaşamaya alışmış,kendini salmış bir anne:))

10 yorum:

  1. eee yani başlıyo musun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deep başlıyorum bak bugün de pazartesi:))ama bu başlangıç düzenli olacak söz:))9

      Sil
  2. bende doğumdan altı ay sonra başlamıştım pilatese bırakınca selülit oluyor:( 10 dakika mecbur istemeye istemeye yapıyorum , anneyiz diye selülitli olacağız diye bir kural yok öyle değilmi) sizi hemen takibe aldım banada beklerim
    bebekvesaire.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz bloguma kibele demirbaş,
    kesinlikle bırakmamak gerekiyor,size de geliceem:))
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. mimlediiiim seniiii spordan zaman kalırsaa.
    :)

    YanıtlaSil
  5. sekerrrrr hedıyen ve guzel sekerlerın ıcın cok tesekkur ederım bırde kelebekler ıcın cok ıncesın...yazın o kadar guzeldı kı...tekrar cokcok tesekkur ederım...sevgılr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım güle güle oku,sevgiler

      Sil
  6. nerdesin yaw arada ce eee desene.
    :)

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram