8 Haziran 2012 Cuma

Benim de Bir Mimim Oldu:))

    
   Blog yazarları kendi aralarında farklı konularda görüş alışverişinde bulunarak bir nevi paslaşırlar.Herhangi bir konu üzerinde o blog yazarının düşüncelerini paylaşmasını isterler.Çok blog okurum,çok sevdiğim yazar arkadaşlarım vardır.Ama bugün ilk defa bir arkadaşım beni de "İçimizdeki Ses" konusu ile ilgili mimlemiş.Teşekkür ediyorum "Sade ve Derin"e...
   Konu:İçinizdeki sesi dinler misiniz?
           "There is a divine voice within us that speaks only when the other voices are silent.
             Only in the silence his message is delivered." Alba

"Başka sesler sessiz,sadece konuşuyor, içimizde ilahi bir ses var.
Sadece sessizlik içinde onun mesajı teslim edilir."

   Bu sözü çok uzun zaman önce okumuştum ve anlamı kafamda sürekli vardır.Ya da yaşantımdaki karar verme süreçlerinde,ikilemlemlerinde aklıma gelir.Evet içimde sürekli konuşan sesler korosu var bu hiç değişmez.Şiir okumayı,yazmayı,yazarak yaşama dokunmayı çok seviyorum.Bazen kontrol edemediğim şiir sesleri ile de doluşur içim.Çok sevdiğim bir şairin ya da yazarın birkaç dizesi tekrarlanır.Ya da herhangi bir konuda bir şeyler yazmak için oturmam bilgisayar başına bazen içimdeki sesler kıvranır adeta bir doğum sancısı çeken bir annenin yaşadıkları gibi çekilmez bir hal alır.Yazdıktan sonra rahatlarım.Peki içimdeki sesi farklı bir konuda karar verme sürecinde dinler miyim?
Bu alacağım risklere ve kararın artılarına eksilerine göre şekil alıyor.Kafamı toparlamalı sadece o konuya yoğunlaşmalı ve kendi doğrularıma en çok hangi karar yakınsa onu tercih etmeye gayret ederim.Bazen o içimizdeki ses şeytani olabiliyor.Onu susturmayı  bilmeli insan.Nitekim zaman zaman kinin ya da nefretin o karşı koyulmaz zeminine düşebiliyor.O anda uzaklaştırıyorum zihnimi o meseleden,yormamaya çalışırım.İnsanların yaptığı kötülükleri unutamama gibi bir zaafım var ve bu zaafımı törpülemeye çalışıyorum.Çünkü nihayetinde geri o aciz durumdan rahatsız oluyorum.İçimizdeki ses,her zaman kalp ve beyin arasında gidip gelebiliyor.Sonradan pişman olmayacaksam,hayattaki doğrularıma aykırı düşmeyeceksem vicdani boyuta dönüşen o sesi dinlerim.Bir de oyun oynamayı çok sevdiğim sözcüklerimle bir bütünlük oluşturmamı sağlayan o sesleri dinlerim.

2 yorum:

  1. aman boşveeeer kötülükleri hemen unut affetmek iyi ki. büyük yükten kurtarıyor.
    :)
    ve o söz çok güzel. alba kimse onun sölediği.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Evet olumsuz yükler insanın herşeye bakışını etkiliyor o nedenle sallamak en iyisi:))

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram