2 Mart 2012 Cuma

Uykusuz Bir Geceye,

    Uyku tutmadı,Gülce ağlayınca hemen odasına koşup sakinleştirdim onu ve uykusuna devam etti.Pencereden bazen bakmayı bile unuttuğum gökyüzünü izledim.Bir iki yıldız tebessüm etti.Sonra biri bir kahve yapıp getirse ve ben kendimi özel hissetsem diye düşündüm...Düşünülmek deyince aklıma gelen annemin sesi...Şimdi uyusam üstümü örtmeden ve gelip üzerimi örtüp gitsen,sonra hesapsız sevginden bir tutam sunsan...Bazen öyle özlüyorum ki anne seni,bir gözyaşı sağanağına dönüşüyorum.Şefkatini arıyorum...Kullanılmamış,leke değmemiş bir yaşam kapısını açsan,göç ederdi belki içinde bulunduğum girdaplar...Kendi kendime içimden mırıldanıyorum okuduğum tüm şiirleri,sanki belleğime kazımışım hepsini.Bu nasıl deli bir ruh halidir,tanımı nedir?
                 Gece,ben ve bu tatlı şarkı Başbaşa...
       
      

1 yorum:

  1. çok fena yazmışsın.. kötü oldum okurken.. hep içimizdedir ya küçük bir kız olarak kalmak.. ama hayat işte..

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram