6 Mart 2012 Salı

Ben bugün,yarın ve her gün anları seveceğim,

      Bugünlerde iyice uyku düzenim bozulmuş durumda.Gülce ile uyuyup Gülce'den erken-gün ışımaya başladığında-uyanıyorum.Gülce için uyku kitapları hatmeden ben deniz,kendi uyku düzenimi düzeltemiyorum.Az uyurum ama uyku düzensizliği benim dengemi de alt üst ediyor kardeşim.Koyun Russel gibi her şeyi sayıyorum lakin cık bir işe yaramıyor.Kalkıyorum temizlik yap,evi toparla,öğrencilere çalışma kağıdı falan hazırla öyle geçiyor.Ha bu arada fotoğraf makinem arkadaşımda kalmış.O nedenle fotoğraf yayınlayamıyorum.Yoksa acayip aktivite yapıyoruz Gülce ile:))Elif Şafak Araf'ı okuyorum.Ama hiç ilerlemiyor bu kitap.
   Geçen gün ev yapımı nutella yaptım Gülce'ye...Çok sevdi,kahvaltıya bir alternatif olarak yapabilirsiniz.
     Ben bugün yağmurun yağışını,kızımın seni çok seviyorum anne deyişini sevdim.Ben bugün okuldaki Sabri'nin saçlarını traşa gönderdikten sonra bana gelip öğretmenim güzel oldum mu?diye sormasını,gözlerindeki o ışığı sevdim.Ben bugün,yarın ve her gün yaşamın ilmeklerini oluşturan her güzel anı sevdim,seveceğim....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram