24 Aralık 2011 Cumartesi

Anne Kişisi

      Her zaman yazılan,yazılmış ve yazılacak tanımlamalar belki ama ben de anneliğime istinaden yaşanılanlardan tanımlamalar yapacağım.Anne kişisi kimdir?
    -Evde annesi temizlik yapacak olan kızının yaramazlığı tavan yapar,babadan kızı ile dışarı çıkmaları, beraber vakit geçirmeleri istenir.Rahat rahat temizlik yapıp  sonra bilgisayarın başında kızının fotoğraflarına bakan kişi annedir.
    -Kızı çok güzel "efendim"demektedir.Durmadan ona "Gülce,Gülce"diye seslenerek efendim kelimesinden mutlu olan kişi annedir.

-Tuvalet alışkanlığını edinmeye çalışan kuzunun her doğru isabetine sevinen şahsiyet anneden başkası değildir.
-Kendisi için alış verişe çıktığını zanneden ancak alış veriş sonrası kızına birçok kıyafet alan zat ı muhterem annedir.

-Arkadaşları ile kendine vakit ayırmanın öneminden her durumda bahseden ancak arkadaşları ile buluştuğunda ya da tek başına bir şeyler yapmaya kalkıştığında kızını özleyen ve bir an önce eve gidip ona kavuşma hayalleri kuran kişi annedir.
-Kızına verimli olmak adına sınırlarını zorlayan,zamana aynı anda birden fazla iş sığdırmaya çalışan yaratıcı kişilik,hiperaktif kişilik,kimi zamanda çelişkili kişilik annedir.
 Tüm annelere sevgi ve saygılarımla mutlu haftasonları....

3 yorum:

  1. Güzel tespitler hepsi. Ben de Eymen'in hoşuma giden hareket ve sozlerini tekrarlatmaktan çok hoşlanıyorum. Hem de olumlu davranışları pekismis oluyor böylece. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Heheheh güzel tespitler gerçekten :)

    Ben de seni bloguma bekliyorum, yorumlarını da bekliyorummm :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. doğru söze ne denir :)

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram