26 Ağustos 2011 Cuma

Günlerden...

Sevgili günnük,
bugün kendimi sinerjik,performansı yüksek,hiperaktif,neşeli buldum.Gülce vaziyetleri salmış durumda o bana uymadı ben ona uymaya başladım.Galiba böyle daha güzel,çaktırma:))Bende bu program,plan zihniyetimi az askıya alsam fena olmaz değil mi?(en azından tatilde...)Gülce ile evcilik oynuyoruz,dergi okuyoruz,puzzle yapıyoruz,süslenip püslenip gezmelere gidiyoruz,Gökçe'nin "Tuttu fırlattı kalbimi" şarkısını açıp dans ediyoruz,"Küçük kurbağa Küçük kurbağa" şarkısını beraber söylüyoruz(Gülce elleriyle ve ağzıyla mırıldanarak eşlik ediyor),kutu kutu pense oynuyoruz,saklambaç,sinek yakalamaca oynuyoruz.Dalından koparılmış incir,üzüm yiyoruz.

Bana gelince saçlarımı altın kahve-karamel karışık bir renge boyattım hoşuma gitti."az" adlı bir kitaba başlayacaktım bıraktım.Annemin yanında biraz çocuk oldum onu daha iyi anladım,onu daha bir sardım yüreğime.Elimde var olanlara şükrettim,şükür defteri oluşturdum kendime ve bana iyi geldiğini farkettim.Çok sevdiğim bir blog yazarının beni izlemeye almasına çok sevindim.Öğrencilerimi özledim,yeşil çayı az içtim.Eylülde okulun açılması ile kızımda oluşması muhtemel ayrılık kaygısını uzaklaştırdım kafamdan.Kıyıya vuran anılar depreşti içimde gülümsedim,törpüledim sert yanlarımı ve ciddiye almadım hayatı bir tüy kadar hafif hissettim kendimi.Daha bir sevgiyle kucakladım sevdiklerimi...Naif bir mutluluk işte kendi halinde ...


Ertelenen Sevdalar

ertelenen sevdaların
bedelini ödemiyor yaşam
o zaman şimdi, sımsıkı tutup yüreklerimizi
bir kez daha yitirmemek için geleceği
suskunluğu bozmanın zamanı gelmedi mi
özlemek yetmiyor
özlemleri sıraya koymak gerek
hikayenin bu yerinde
varsayımlar üzerine kurulan gelecekte
eğilmeden bükülmeden varabilmek için hedefe
kaçakcısı olmadan duyguların
yakalaya bilirsek birlikteliği
bu günde bizim yarın da...

Tayfun Talipoğlu


1 yorum:

  1. Anın zevkini çıkarmaya bak gerisi boş olacak olan oluyor zaten :)

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram