26 Şubat 2011 Cumartesi

Gülce'nin mama seti






Gülce'ye sevgili teyzesi yukarıdaki tupperware'nin mama setini göndermiş.Dün gidip aldık kullanışlı bir sete benziyor.Teyzesi göndermeseydi,Hülya'nın sanal bebek mağazasındaki setlerden alacaktım.Hediye gelince gerek duymadık.Gülce renklerini çok sevdi,çatalı ile patates yemeye çalıştı.İlk resimdeki bebekler için ayak ölçer,ayakkabı numarasını belirliyorsunuz,bu da setin hediyesiymiş.İkinci resmin çatal,kaşığı ve diğer resimlerdeki parçalarla oluşturulmuş bir set.Hoşumuza gitti,Arzu teyzemize teşekkür ediyoruz...Güle güle kullan kızım..

4 yorum:

  1. Çok keyiflii bir mama setiymiş...Bayıldım resmen

    YanıtlaSil
  2. Ben de biliyorum o seti. Çok güzel, sağlıklı ve kullanışlı bir set gerçekten. Umarım Gülce de beğenir de keyifle yer mamasını annesi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir set güle güle kullansın gülce.kuzenimde suluğunu kullanıyor çok memnun ve kaliteli bir ürün olduğunu söylüyor.biraz daha büyüsün kızım bende üşünüyorum almayı tupperware ürünlerini.

    YanıtlaSil
  4. Aaaa harika... Bende bu seti çok beğendim alacağım inşallah:)

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram